Serhiy Sydorenko Отзыв написан 14 декабря, 2024 год20 просмотров
Відправляв через ПОШТОМАТ Нова пошта посилку 10.12.2024 ( ТТН 20451059190247 ) . Фото орієнтовне коробки . Після цього Нова Пошта шукає вже 4 день це відправлення і в поштоматі і на адресному депо, і не може знайти. Робив 2 звернення , це ніяк не допомогло вирішити це питання. Я дзвонив оператору багато разів - обіцяють розібратися та пришвидшити вирішення цього питання, але дуже дивно що по такому короткому маршруті це неможливо зробити на протязі вже 3 днів. Дуже шкода що рівень улюбленоі служби доставки на такому рівні як виявилося. Тепер буду намагатися шукати альтернативні варіанти відправки своіх посилок.
Недостатки:
- Безвідповідальність служби
- Вирішення питання тільки через гарячу лінію,яка не спроможна допомогти бо все впирається в адресне депо.
Питання вирішене. Відправлення знайдене. Дякую оператору що реально займався з 14.12 зверненням 20241214/02319 та я отримав зворотній звʼязок.
П.С. Як мені пояснили посилка загубилася тому що на ній була попередня наклейка маршрута що збила з пантелику працівника новоі пошти, що вилучав відправлення з поштомату.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Неналежне надання послуг відправки через поштомат - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
П.С. Як мені пояснили посилка загубилася тому що на ній була попередня наклейка маршрута що збила з пантелику працівника новоі пошти, що вилучав відправлення з поштомату.