Посилка була оформлена від початку на поштомат №42913 по вул. Кіото,3. Її мали доставили 05.12. о 18:00. Але посилка в зазначений час доставлена не була. Наступного дня 06.12. ситуація не змінилася, посилка не вирушила з депо Київ до мого поштомату. Я з дванадцятої спроби додзвонилася до оператора яка мені сказала що "дуже дивно чого посилка ще не доставлена, мала вже бути в поштоматі" і сказали що заявку прийнято і мене наберуть. Спойлер - ніхто не набрав, а через три години на пошту прийшов лист "Ваше звернення в роботі." Я можу здогадатися чи припустити, що в поштоматі не було місця для моєї посилки або не підходили розміри, ну в такому випадку ваші співробітники мали подзвонити і запитати куди/на яке відділення можна переадресувати посилку. Але цього ніхто не зробив. Об 19 годині вечора я отримую повідомлення що мою посилку перенаправили на 229 відділення за адресою проспект Лісовий, 43А. Хочеться поговорити з тим оператором який вирішив відправити посилку на відділення яке знаходиться в годині їзди на міському транспорті! Чим керувалися в прийняті такого рішення? Чим не підходили відділення 104,323 які знаходяться поруч з моєю адресою? Чи може співробітник вважає що у всіх є особистий транспорт, чи додаткові гроші на таксі? Я намагалася в той же вечір додзвонитися до оператора(7 разів), щоб терміново змінити відділення поки посилка ще не виїхала з депо, писала в групу підтримки в телеграм - ніхто не відповів мені. О 9 ранку посилка прибула у відділення 229 за адресою проспект Лісовий, 43А. Мені не залишалося нічого, окрім того щоб вранці їхати за нею, шукати маршрут як добратися, чекати міський транспорт який ходить 1 раз в годину до того місця де знаходиться відділення. Звісно Вас не турбує що я витратила 2 години свого часу щоб забрати посилку (яка важить 10 кг). Про те що додзвонитися або дописатися до підтримки нової пошти - я мовчу. Це неможливо!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
робота нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної.
Враховуючи всі переадресації - було три номери накладної.
Хочемо хоч трохи вам підняти вам настрій.
Відправимо вам подарунок, будь ласка, уточніть номер відділення або поштомату до якого можемо доставити.