Уляна Отзыв написан 6 декабря, 2024 год8 просмотров
Добрий день, хочу залишити відгук про жахливу безвідповідальну роботу Нової пошти. Посилка 59001272908007 вже 2 добу не відстежується, виїхала з адресного депо до поштомату і пощезла! На дзвінки гарячої лінії оператори взагалі не відповідають і блокують номер, в чатах боти видають шаблонні фрази! У відділенні ссилаються, що треба звертатися на гарячу лінію! Як знайти свою посилку, в якому вона стані і як отримати компенсацію- невідомо! Буду звертатися з заявою в поліцію за недбальство! І писати негативні відгуки усюди, доки не виясниться ситуація!
Добрий день! Перепрошуємо за тривале мовчання. Бачимо, що відправник вказав дані отримувача і відправника однакові. На жаль, не вдалось доставити посилку в поштомат, через відсутність вільних комірок. Також бачимо, що отримувач відправник оформив повернення посилки.
По-перше, відправник і отримувач- це різні люди, перевіряйте уважно персональні дані, в т.ч. по-батькові, перш ніж заявляти подібне, по-друге, посилка була пошкоджена і весь її вміст ще на етапі знаходження в адресному депо, про яку відсутність місць в комірках йде мова?! Після трьох діб очікування оформили повернення, після отримання пошкодженої в "хлам" посилки частково компенсували вартість- 60%.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Халатне та безвідповідальне надання послуг клієнтам! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву