Анастасія Отзыв написан 1 декабря, 2024 год16 просмотров
На офіційному сайті компанії вказано що скасувати зареєстровану посилку у сервісі NP shopping можна до моменту доки вона не відправлена. Маючи цю інформацію на руках я одразу звернулася до оператора з проханням скасувати моє замовлення. З моменту звернення пройшла доба і звісно інтернет замовлення вже відправилось на склад нової пошти. І тут вже є питання: невже це займає стільки часу? Невже не можна зробити так, щоб люди самі могли видаляти чи скасовувати свої зареєстровані посилки? Я знову подзвонила спитати скільки буде тривати видалення щоб я встигла зробити нову реєстрацію замовлення. Тобто, я хотіла зробити все за правилами нової пошти. І тут почався треш. Оператор Вʼячеслав у нахабному та грубому тоні почав «тикати мене носом» що взагалі-то я можу редагувати замовлення якщо щось не так. Я відповіла що проблема не в цьому і у відповідь отримала в тому ж нахабному тоні «А навіщо тоді видаляти?». Не зрозуміло в який момент сервіс звернув не туди. Чому мене вичитували як малу дитину? Для ясності, це самостійно зареєстрована і куплена посилка, не послуга personal buyer чи щось подібне. Взагалі весь наш діалог з оператором виглядав так, ніби я мала дитина яка щось накоїла а він батько що сварить її за це. Було б чудово якби функціонал NPShopping був ширшим, як-от можливість додавання промо коду і після реєстрації посилки чи видалення самостійно зареєстрованих посилок без звернення до озлоблених операторів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливе ставлення до клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Вам мали надати номер звернення, можете надати його нам? Або підкажіть номер телефон з якого зверталися до наших колег.