Эдуард Отзыв написан 28 октября, 2024 год16 просмотров
Добрий вечір. Дуже давно користуюсь послугами Нової пошти. Всякого бувало... І пошкоджені відправлення, і загублені відправлення... І приємне та вічливе спілкування.... Проблеми, що виникали, завжди вирішувались. Інколи просто, инколи не просто але вирішувались. Були і гарні відгуки і погані.... Але щоб так хамили на відділенні ще не було(((( Відправляв сьогодні посилку 59001247991861 з 32 відділення міста Полтава. Посилка складалася з двох місць. На уточнююче запитання чому в накладній вказано одне місце мені відповіли - ТОМУЩО..... На прохання позвати керівника відділення оператор , що оформлював відправлення, сказав що він і є керівник... Згодом з'ясувалось що збрехав.... Навіщо хамити кліентам????? Навіщо ходити на роботу якщо не хочешь або не вміешь працювати???? Дуже сподіваюсь що Нова пошта запитає про це у свого співробітника і що більше жоден із кліентів не стискнеться з хамством на відділеннях...
Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔
Перевіряємо інформацію. Як тільки будуть новини, одразу повідомимо вам.
Знаємо, що була комунікація з керівником відділення та інцидент вичерпано. Перепрошуємо за незручності. В якості вибачень хочемо надіслати вам подарунок від Нової пошти. Зручно буде отримати сюрприз у відділенні №32?
Дякую Вам за Вашу працю! Питання вирішено. Найкращій подарунок це вічливе ставлення до кліентів! Сподіваюсь так і буде. Крім цього ніяких подарунків не траба. Дякую!
Прізвище, ім'я, по-батькові у співробітника є? Якщо скриває бейджик - на хамство відповідайте ввічливо питанням: "Назвіть, будь ласка, своє прізвище, ім'я, по-батькові? Я повинен знати, з ким я спілкуюся." Зазвичай після такого запитання стають ввічливіше. Якщо не назве - сфотографуйте його на камеру телефону. Така поведінка не на його користь.
А так може постраждати невинуватий співробітник, бо хам себе вигородить. Хоча б зовнішність його описали, особливі прикмети.
Трохи пізніше був з"ясований керівник відділення. Керівнику була пояснена вся ситуація і вказаний співробітник. Я думаю що керівник точно знає його ім'я. Керівник мене запевнив що розбереться в цій ситуації та надасть мені відповідь. Чекаю.....
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Хамство на відділенні - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔
Перевіряємо інформацію. Як тільки будуть новини, одразу повідомимо вам.
Дякуємо за теплі слова та співпрацю!
А так може постраждати невинуватий співробітник, бо хам себе вигородить. Хоча б зовнішність його описали, особливі прикмети.