Хамство на відділенні - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 28 жовтня, 2024 год 18 переглядів
Добрий вечір. Дуже давно користуюсь послугами Нової пошти. Всякого бувало... І пошкоджені відправлення, і загублені відправлення... І приємне та вічливе спілкування.... Проблеми, що виникали, завжди вирішувались. Інколи просто, инколи не просто але вирішувались. Були і гарні відгуки і погані.... Але щоб так хамили на відділенні ще не було(((( Відправляв сьогодні посилку 59001247991861 з 32 відділення міста Полтава. Посилка складалася з двох місць. На уточнююче запитання чому в накладній вказано одне місце мені відповіли - ТОМУЩО..... На прохання позвати керівника відділення оператор , що оформлював відправлення, сказав що він і є керівник... Згодом з'ясувалось що збрехав.... Навіщо хамити кліентам????? Навіщо ходити на роботу якщо не хочешь або не вміешь працювати???? Дуже сподіваюсь що Нова пошта запитає про це у свого співробітника і що більше жоден із кліентів не стискнеться з хамством на відділеннях...




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 29 жовтня, 2024 год
Добрий день!

Безперечно, спілкування зі сторони співробітників компанії має бути максимально коректним та ввічливим. Тому розуміємо ваше обурення та шкодуємо, що саме обслуговування в компанії стало його причиною 😔

Перевіряємо інформацію. Як тільки будуть новини, одразу повідомимо вам.
Відповідь представника Новая Почта 29 жовтня, 2024 год
Знаємо, що була комунікація з керівником відділення та інцидент вичерпано. Перепрошуємо за незручності. В якості вибачень хочемо надіслати вам подарунок від Нової пошти. Зручно буде отримати сюрприз у відділенні №32?
Эдуард 29 жовтня, 2024 год
Дякую Вам за Вашу працю! Питання вирішено. Найкращій подарунок це вічливе ставлення до кліентів! Сподіваюсь так і буде. Крім цього ніяких подарунків не траба. Дякую!
Відповідь представника Новая Почта 30 жовтня, 2024 год
Позитивні враження та відгуки клієнтів - це найвища нагорода 🏆

Дякуємо за теплі слова та співпрацю!
Iren 29 жовтня, 2024 год
Прізвище, ім'я, по-батькові у співробітника є? Якщо скриває бейджик - на хамство відповідайте ввічливо питанням: "Назвіть, будь ласка, своє прізвище, ім'я, по-батькові? Я повинен знати, з ким я спілкуюся." Зазвичай після такого запитання стають ввічливіше. Якщо не назве - сфотографуйте його на камеру телефону. Така поведінка не на його користь.

А так може постраждати невинуватий співробітник, бо хам себе вигородить. Хоча б зовнішність його описали, особливі прикмети.
Эдуард 29 жовтня, 2024 год
Трохи пізніше був з"ясований керівник відділення. Керівнику була пояснена вся ситуація і вказаний співробітник. Я думаю що керівник точно знає його ім'я. Керівник мене запевнив що розбереться в цій ситуації та надасть мені відповідь. Чекаю.....


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.4 5
23863 відгука / 5193905 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest - America
Meest - America

Рейтинг: 1.5
211 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26875 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.7
3653 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2044 відгука
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14049 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 1.9
1318 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3680 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.8
679 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1052 відгука
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.9
183 відгука