Ірина Отзыв написан 20 октября, 2024 год27 просмотров
Часто користуюсь НП, були проблеми (наприклад відсутність посилки в поштоматі), але завжди вирішувалось. Але тут я просто ******, по іншому сказати не можна. Треба було перевезти холодильник висотою 2м, мені одразу сказали, що навряд він буде у вертикальному положені, бо таких машин нема. Я дала добро, так як іншого виходу нема і можна перевозити холодильник на правому чи лівому боці. Я запакувала холодильник, намалювала де верх, написала де перед і зад і що не можна на ці сторони ставити. Курʼєр одразу сказав, що його додатково запакують у деревʼяний ящик. Ну я і так це розуміла, навіть і добре, цілішим приїде. І ось, на наступний день (швидко як завжди) доставляють холодильник. Він лежить на ЗАДНІЙ стінці (фото). Скажіть, невже я якось не зрозуміло написала? Чому треба ставити саме на ту сторону, де ВЕЛИКИМИ літерами написано НЕ СТАВИТИ. Це спеціально було зроблено по типу "не вказуйте як нам класти"?? Я, чесно, взагалі цього не очікувала. Якби він приїхав на правому чи лівому боці я б і слова не сказала. Курʼєр дзвонив якійсь пані й вона сказала, що ми повинні відмовитись і він повернеться. А куди він повернеться? До мене додому, де я вже не живу? Дуже класно придумали. Навіщо братися за таку доставку, якщо робити усе через одне місце.
Та і не всі знають яка сторона крихка. В мене холодильник є, та ця інформація все життя ні до чого була ф не знала. Єдине що у кур'єрів то напевно не перший холодильник на доставці, можливо новенький хтось працював та теж не знав. А вам все спеціально здається
Ви якась одержима що вам щось навмисно й навмисно хотіли зробити. Тут навпаки більше схоже що не навмисно, навіть не задумалися над тим як його покласти, а вам все спеціально здається
По перше, чому переходите на образи? Одержима?) Чи ви хочете сказати, що коли написано "Не ставити" і люди ставлять цією стороною це "випадковість"? По друге, вас ніхто не питав вашої думки, я спілкуюсь з представниками компанії і ліві люди мені тут не потрібні
Якщо ви один з вантажників, і хочете якось виправдатись, то не вийде :"D
З вами не змогли зв'язатись телефоном, тому вчора відправили СМС. Буде проведено перевірку та вжито відповідні заходи.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики й зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності.
В якості вибачень надіслали на ваш номер телефону 2 промокоди.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Насміхаються - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Я залишила скаргу через додаток, але мені ніхто не дзвонив
Холодильник, наче, зміг пережити такий переїзд і працює, але як знати, чи не вилізе якась проблема через місяць/два?
У всіх удома є холодильники і всі знають, що задня частина крихка, але спеціально поклали саме на задню стінку, я цього просто не можу зрозуміти.
Якщо ви один з вантажників, і хочете якось виправдатись, то не вийде :"D
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики й зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності.
В якості вибачень надіслали на ваш номер телефону 2 промокоди.