Александр Отзыв написан 9 октября, 2024 год58 просмотров
Придбав на Nkon акумулятори на 280А 16 штук. Nkon одночасно відправив 4 посилки по 4 акумулятора. Дві через Meest і дві через НП. Заїхали в Україну одночасно. Meest вже доставив, а НП навіть з митниці не забрали. Яб ще розумів якби необхідно було проводити митне оформлення (чекати від мене якісь документи). Але ж це товари, що звільненні від митних платежів і навіть самі митники вже відповідний ЗЕД присвоїли і вказали що посилки не потребують рішення митниці. Навіть черепаха Укрпошта скоріше забрали з митниці інвертор з кабелями вартістю €700 (я думав що будуть вимагати якісь доки через наявність кабелів, але ні), ніж супер швидкісна НП 1 согласен
в мене теж сьогодні вже покинули митницю (ніби-то). Але пригоди тривають - в додатку НП зникли ці дви посилки і зʼявилася одна нова зі зміненими даними про доставку. Якщо вірити даним (загальна вага вантажу), то вони самовільно обʼєднали дві посилки і змінили доставку "до дверей" на доставку "десь біля адреси". І розповідають про те, що посилка перевищує вагу у 30 кг і тому вони не можуть доставити до дверей. Але якщо я замовлю додатково послугу "до дверей", то вони доставлять до дверей. Тобто я заплатив 44 евро за кожну посилку щоб мені доставили до дверей, а вони і гроші від відправника взяли і ще й з мене хочуть додатково взяти за те, що вже оплачено.
Саме смішне, що вони то обʼєднали на бумажках все, але ж пишуть що це дві різні (2 місця) посилки під одними документами.
Ну подивимося. У мене є документи про оплату в евро. Є документи підтверджуючі що вони забрали посилки. Є автономні камери, які не дадуть їм змоги розповідати що вони виконали доставку. Якщо не доставлять, то виплатять вартість посилок, вартість послуг моїх адвокатів, судові витрати і ще й буду збивати з них моральну компенсацію та втрачені можливості
Таке відчуття ніби ви мою ситуацію описуєте. Все точно так само. Також видалили створені ттн і обʼєднали в одну.
Але в моєму випадку має приїхати на відділення, яким я користуюсь частіше всього.
Так що це не одиничні випадки, а політика роботи компанії з міжнародними перевезеннями.
З приводу розмитнення - мені на електронну пошту не надходив лист від НПглобал про необхідність надання документів на розмитнення (якого біса - невідомо)
Маю надію, що хоч доїде відправлення.
Шкода, що неможливо вибирати перевізника в даному випадку
Вже є інформація з митниці що вони покинули територію.
Але в першому відправленні НП змінила доставку до дверей (яка оплачена) і була прописана відправником, на доставку до адреси. А друге відправлення взагалі видалено НП. Так от прийматиму посилки (2 штуки, вага кожної 23 кг) виключно біля дверей (за адресою вказаною відправником). Якщо у вас якийсь співробітник здійснив обʼєднання, що є шахрайством, то нехай цей співробітник за власний кошт вирішує питання доставки до дверей
Не варто хвилюватись, оскільки 2 ваші посилки об'єднали. Їх доставлять за однією накладною 20710047708404 сьогодні. Будь ласка, очікуйте на дзвінок від кур'єра.
Перепрошуємо за назовсім коректну відповідь. Міжнародні посилки були об'єднані в митниці в Польщі. Тому по прибуттю в Україну вони вже транспортувались по одній накладній. При цьому в якості лояльності обидва місця кур'єр доставить до квартири.
от тільки митне оформлення проходили дві посилки (міжнародні трек-номери вказано вище для обох посилок). Якось невдобно виходить з "польським обʼєднанням"
Посилки транспортувалися до України із Нідерландів, але в Польщі відбувалося митне оформлення вантажів при ввезенні з ЄС та саме на польській митниці ці замовлення об'єднали в одну партію. Саме в складі однієї партії вантажів NK0000000120116016NGUS та NK0000000120116024NGUS були доставлені на митницю України. Тому їх розмитнювали згідно зі статтею 234 п. 2 Митного кодексу України.
тоді логічне питання - чому митниця проводила митне оформлення окремо кожної посилки, якщо вони, з ваших слів, потрапили на митницю як одна посилка (обʼєднана)? В один день на моє імʼя на територію митниці прибуло 7 посилок, про що я отримав відповідну сповіщення. Дві з семи - це якраз ті, про які йде мова. І лише ці дві посилки були помічені як "не потребують додаткових дій". На решту 5 я надавав документи і здійснював платежі.
Тому дайте логічне пояснення як так вийшло, що ви заявляєте про одну посилку (бо нібито поляки обʼєднали. Нащо воно їм?), а митниця каже про дві.
Олександре, прохання уточнити всі номери міжнародних відправлень, про які ви говорите, щоб ми перевірили інформацію. NK0000000120116016NGUS та NK0000000120116024NGUS прибули в складі однієї партії. Інші п'ять були замовлені значно раніше.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Навіщо берете міжнародні посилки, якщо не можете вчасно обробляти і доставляти? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Навіть черепаха Укрпошта скоріше забрали з митниці інвертор з кабелями вартістю €700 (я думав що будуть вимагати якісь доки через наявність кабелів, але ні), ніж супер швидкісна НП
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Оператори Нова Глобал комунікують на рівні продавця на ринку
Саме смішне, що вони то обʼєднали на бумажках все, але ж пишуть що це дві різні (2 місця) посилки під одними документами.
Ну подивимося. У мене є документи про оплату в евро. Є документи підтверджуючі що вони забрали посилки. Є автономні камери, які не дадуть їм змоги розповідати що вони виконали доставку. Якщо не доставлять, то виплатять вартість посилок, вартість послуг моїх адвокатів, судові витрати і ще й буду збивати з них моральну компенсацію та втрачені можливості
Але в моєму випадку має приїхати на відділення, яким я користуюсь частіше всього.
Так що це не одиничні випадки, а політика роботи компанії з міжнародними перевезеннями.
З приводу розмитнення - мені на електронну пошту не надходив лист від НПглобал про необхідність надання документів на розмитнення (якого біса - невідомо)
Маю надію, що хоч доїде відправлення.
Шкода, що неможливо вибирати перевізника в даному випадку
2) NK0000000120116024NGUS (наданий відправником трек НП 20 7100 4251 7919 - доставка до дверей)
Вже є інформація з митниці що вони покинули територію.
Але в першому відправленні НП змінила доставку до дверей (яка оплачена) і була прописана відправником, на доставку до адреси. А друге відправлення взагалі видалено НП. Так от прийматиму посилки (2 штуки, вага кожної 23 кг) виключно біля дверей (за адресою вказаною відправником). Якщо у вас якийсь співробітник здійснив обʼєднання, що є шахрайством, то нехай цей співробітник за власний кошт вирішує питання доставки до дверей
бо мої точно такі самі посилки як і у Олександра маринуються в сортувальному центрі вже 3 доби)
Посилки транспортувалися до України із Нідерландів, але в Польщі відбувалося митне оформлення вантажів при ввезенні з ЄС та саме на польській митниці ці замовлення об'єднали в одну партію. Саме в складі однієї партії вантажів NK0000000120116016NGUS та NK0000000120116024NGUS були доставлені на митницю України. Тому їх розмитнювали згідно зі статтею 234 п. 2 Митного кодексу України.
Тому дайте логічне пояснення як так вийшло, що ви заявляєте про одну посилку (бо нібито поляки обʼєднали. Нащо воно їм?), а митниця каже про дві.