Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Навіщо берете міжнародні посилки, якщо не можете вчасно обробляти і доставляти? - Відгуки про НОВА ПОШТА
Навіть черепаха Укрпошта скоріше забрали з митниці інвертор з кабелями вартістю €700 (я думав що будуть вимагати якісь доки через наявність кабелів, але ні), ніж супер швидкісна НП
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Оператори Нова Глобал комунікують на рівні продавця на ринку
Саме смішне, що вони то обʼєднали на бумажках все, але ж пишуть що це дві різні (2 місця) посилки під одними документами.
Ну подивимося. У мене є документи про оплату в евро. Є документи підтверджуючі що вони забрали посилки. Є автономні камери, які не дадуть їм змоги розповідати що вони виконали доставку. Якщо не доставлять, то виплатять вартість посилок, вартість послуг моїх адвокатів, судові витрати і ще й буду збивати з них моральну компенсацію та втрачені можливості
Але в моєму випадку має приїхати на відділення, яким я користуюсь частіше всього.
Так що це не одиничні випадки, а політика роботи компанії з міжнародними перевезеннями.
З приводу розмитнення - мені на електронну пошту не надходив лист від НПглобал про необхідність надання документів на розмитнення (якого біса - невідомо)
Маю надію, що хоч доїде відправлення.
Шкода, що неможливо вибирати перевізника в даному випадку
2) NK0000000120116024NGUS (наданий відправником трек НП 20 7100 4251 7919 - доставка до дверей)
Вже є інформація з митниці що вони покинули територію.
Але в першому відправленні НП змінила доставку до дверей (яка оплачена) і була прописана відправником, на доставку до адреси. А друге відправлення взагалі видалено НП. Так от прийматиму посилки (2 штуки, вага кожної 23 кг) виключно біля дверей (за адресою вказаною відправником). Якщо у вас якийсь співробітник здійснив обʼєднання, що є шахрайством, то нехай цей співробітник за власний кошт вирішує питання доставки до дверей
бо мої точно такі самі посилки як і у Олександра маринуються в сортувальному центрі вже 3 доби)
Посилки транспортувалися до України із Нідерландів, але в Польщі відбувалося митне оформлення вантажів при ввезенні з ЄС та саме на польській митниці ці замовлення об'єднали в одну партію. Саме в складі однієї партії вантажів NK0000000120116016NGUS та NK0000000120116024NGUS були доставлені на митницю України. Тому їх розмитнювали згідно зі статтею 234 п. 2 Митного кодексу України.
Тому дайте логічне пояснення як так вийшло, що ви заявляєте про одну посилку (бо нібито поляки обʼєднали. Нащо воно їм?), а митниця каже про дві.