Юрий Куниця Отзыв написан 25 августа, 2024 год36 просмотров
За цей місяць прийшлося подавати приблизно 10 скарг (всі правомірні), то кур'єр мене нах*й послав через те, що при курєрській доставці він хотів щоб я посилку забрав у відділенні (я відмовився, через що послали на пеніс), то потім той же кур'єр загубив мою посилку (ту, яку він хотів, щоб я забрав у відділенні, а не так як було оплачено, до дверей), дальше нова пошта повернула мені кошти за втрачену посилку, а мені прислали подарунок як компенсацію за недоліки. Три дня назад, отримав посилку нову, товар виявився не той що мав бути, і продавець попросив зробити легке повернення. Я зробив, і посилка мала поїхати до продавця в той же день, не поїхала, бо кур'єр не приїхав на відділення. На другий день кур'єр був, але посилку не забрав, бо не знав хто має платити за легке повернення, а на третій день (сьогодні), посилка пропала... Потім з'явилася нова накладна, і тепер отримувач має платити 100 гривень за доставку, хоча по легкому поверненню мало бути безплатно ... З нової пошти мали подзвонити і сказати де посилка, так і не подзвонили. Попередній консультант доказував Мені що відділення наше працює три дні на тиждень, на сайті пише що відділення працює кожного дня (з цим розібралися, дали мені подарунок за неправдиву інформацію). Короче, нова пошта гімно, краще вже укрпоштою, там хоч проблем немає ніяких, і доставка копійки
Достоинства:
Після нервотрепки дають каву або чай подарунком
Недостатки:
Курєритнах*й посилають, посилки гублять, брешуть клієнтам, деруть гроші за доставку, навіть якщо вона має бути бесплатною
Нам щиро прикро, що у вас виникають негативні ситуації зі співробітниками компанії. Просимо написати номер накладної легкого повернення, ми анулюємо доставку або можемо надати промокод на іншу.
Скаргу щодо поведінки кур'єра буде обов'язково розглянуто керівництвом відділення. Просимо вибачення, що підводимо вас.
59001205637771 це номер посилки, яка прибула до мене, я хотів її відправити через легке повернення, і відправив, але вона пролежала у нас на відділення 2 дня, і пропала. Потім з'явилася під номером 59001209201461. До мене посилка їхала фактичною вагою 5 кг, а по новій накладній уже 5,2 кг, хоча ми нічого не добавляли, і не переупаковували. Посилку уже одержувач отримав, тому скасувати пересилання не получиться, так що можете одразу давати протокод
Я про те, що вони як хочуть, так і дрочуть... Якщо посилка важить 5, то вона не може важити 5.200, і наоборот... Чи у одних нормальна вага, а у інших з настройками, щоб більше показувало?
Так, накладну було видалено, через те, що первинна накладна була ще не закрита.
В с. Купчинці знаходиться пункт приймання-видачі відправлень, який працює за наступним алгоритмом: з відділення, під опікою якого знаходиться пункт, приїжджає з певною періодичністю кур'єр (привозить і забирає посилки), у працівників таких пунктів немає можливості вносити корективи та інформацію в загальну базу, тому, дані оновлюються тільки після того, як кур'єр повертається з пункту у відділення. Дійсно, інформація оновлюється із запізненням.
Розуміємо, що це не зручно. Тому працюємо над вдосконаленням даної послуги.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Це вже піпец повний від нової... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро прикро, що у вас виникають негативні ситуації зі співробітниками компанії. Просимо написати номер накладної легкого повернення, ми анулюємо доставку або можемо надати промокод на іншу.
Скаргу щодо поведінки кур'єра буде обов'язково розглянуто керівництвом відділення. Просимо вибачення, що підводимо вас.
В с. Купчинці знаходиться пункт приймання-видачі відправлень, який працює за наступним алгоритмом: з відділення, під опікою якого знаходиться пункт, приїжджає з певною періодичністю кур'єр (привозить і забирає посилки), у працівників таких пунктів немає можливості вносити корективи та інформацію в загальну базу, тому, дані оновлюються тільки після того, як кур'єр повертається з пункту у відділення. Дійсно, інформація оновлюється із запізненням.
Розуміємо, що це не зручно. Тому працюємо над вдосконаленням даної послуги.
Відправили на ваш номер телефону 2 промокоди.
Перепрошуємо за незручності.