Олена Отзыв написан 22 августа, 2024 год10 просмотров
Є користувачем Нової пошти багато років.Вперше стикнулась з ситуацією, коли НП втратили посилку. Замовила з польського інтернет магазину сукню на день народження по повній передплаті, включаючи оплату доставки.Відправляв польский магазин. З Польщі доставка Міст, потім НП. НП загубили посилку вже в Україні . При вирішенні форс мажорної ситуації - відношення до клієнта жахливе, гірше ніж в Укрпошті. Шукали майже тиждень. ГРОШІ ВІДМОВИЛИСЬ ПОВЕРНУТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ (категорично лише 1/3 від суми ), аргументуючи це внутрішніми проблемами з МІСТ,навіть не вибачились. Послали виясняти проблеми з відправником. Між собою не мають ясності в документах, тому НП зробив крайнім отримувача. Дуже неприємно вражена.
Достоинства:
НП працює швидко
Недостатки:
В форс- мажорній ситуації просто звалює свої проблеми на клієнта. НЕ ОБИРАЙТЕ зв'язку МІСТ- НОВА ПОШТА. у разі проблем- залишитесь без товару і без грошей. Беріть ТІЛЬКИ пряму доставку МІСТ. Зекономите час та нервові клітини
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Втрата посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву