Alina Отзыв написан 18 августа, 2024 год28 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Луцьк, ул. Карбышева, д. 1 Отримала посилку,дякую що надали промокод, працівнику дякую що доніс до машини.Але подарунок який обіцяли не отримала,на відділенні навіть нічого не знають про таку послугу, не приємно.Відділення 22.Кривий ріг
Відправкою сорі-програм не займаються співробітники відділень. Напишіть за якою накладною звертались, ми перевіримо інформацію щодо пропозиції подарунка.
Дуже дивно, що у вас все б'ється, псується завжди при пересилці, промокоди не працюють, подарунки не доходять, всё плохо, всё пропало... Може, це ви такі розхлябані або підстраюєте навмисно побиття посилок, щоб дерти з Нової пошти гроші?! Бо є вже і такі "бізнесмени", які навчились обманювати Нову пошту.
Двадцять з лишнім років користуюсь Новою поштою з самого її заснування - жодного разу нічого не зіпсувалося (тьфу-тьфу-тьфу). Будьте трохи зібранішою. І подарунок - це не послуга. Якби ви вчасно уточнили номер відділення та місто, куди слати - то представник пошти надав би вам номер накладної і ви б отримали подарунок на відділенні як звичайну посилку.
Поверніться в свій самий перший відгук: представник Нової пошти декілька разів вас благає: уточніть міто та номер відділення, куди слати подарунок! Але ви написали "на пошті" і більш нічого! Ви думаєте, що людям більш нічого робити, як перепитувати 100500 разів? Якби відповіли по-людськи - то вже б давно отримали.
Клієнти винні, що працівники Нової пошти працюють для галочки? Гадаєте клієнтам більш нічого робити, окрім як контролювати роботу НП?
Чому клієнт має щось повідомляти тут, на сайті з відгуками,? Чому Представник Нової пошти взагалі "декілька разів" "благає" уточнити місто та номер відділення, куди слати подарунок?
Клієнт повідомив Представнику Нової пошти номер ТТН, в ній є номер телефону клієнта. Все, клієнт зробив все що треба, далі справа за професіоналами.
Чому б не зв'язатися з клієнтом і не домовитися про все? Але ж ні, краще написати чергову шаблонну заготовку-відписку і пустити справи самопливом. А потім, як завжди за допомогою тітушек звинуватити в усьому клієнта. Класика)
тітушка тут тільки одна - це ви. У кожної посилки є відпоавник і отримувач. Посилка може бути оплачена наперед отримувачем і тоді постраждала сторона саме він, а не відправник, і вибачальний подарунок справедливо направляти йому. Тому представник пошти завжди уточнює, куди надсилати подарунок: відправнику чи отримувачу. Телефонну розмову до справи не пришиєш, тому і запитують саме тут, щоб не було потім непорозумінь. Людина звернулась публічно - тому все спілкування ведеться публічно, щоб було зафіксовано, що відповіла людина з приводу адреси відділення, куди треба направити вибачальний подарунок.
Вам би трохи грамоту і закони вивчити, перед тим, як лізти нарожон. Я нічию сторону не займаю, я за Закон і справедливість.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Про роботу нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Відправкою сорі-програм не займаються співробітники відділень. Напишіть за якою накладною звертались, ми перевіримо інформацію щодо пропозиції подарунка.
Двадцять з лишнім років користуюсь Новою поштою з самого її заснування - жодного разу нічого не зіпсувалося (тьфу-тьфу-тьфу). Будьте трохи зібранішою. І подарунок - це не послуга. Якби ви вчасно уточнили номер відділення та місто, куди слати - то представник пошти надав би вам номер накладної і ви б отримали подарунок на відділенні як звичайну посилку.
Чому клієнт має щось повідомляти тут, на сайті з відгуками,? Чому Представник Нової пошти взагалі "декілька разів" "благає" уточнити місто та номер відділення, куди слати подарунок?
Клієнт повідомив Представнику Нової пошти номер ТТН, в ній є номер телефону клієнта. Все, клієнт зробив все що треба, далі справа за професіоналами.
Чому б не зв'язатися з клієнтом і не домовитися про все? Але ж ні, краще написати чергову шаблонну заготовку-відписку і пустити справи самопливом. А потім, як завжди за допомогою тітушек звинуватити в усьому клієнта. Класика)
Вам би трохи грамоту і закони вивчити, перед тим, як лізти нарожон. Я нічию сторону не займаю, я за Закон і справедливість.