Сегодня пришла на почту забрать посылку, положила телефон на стол чтобы достать кошелёк из сумки, оплатила посылку, но не обратила внимание, что оставила телефон возле сотрудника. Спокойно вышла, спускаюсь и открываю сумку, смотрю, что нету телефон, вернулась, забрала. Сотрудник молча посмотрел и я вышла. Не поверю, что перед этим он не увидел телефон с ярким чехлом у себя перед глазами. Думаю можно было крикнуть или что-то в этом роде, что я забыла телефон. Сотрудники НП, пожалуйста, будьте внимательны к вещам, если это можно заметить, даже, если это невнимательность клиента. 1 согласен 1 не согласен
Неадекватна істота з нікнеймом Ірина / Iren є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагаються знецінити відгуки клієнтів Нової Пошти, заплутати їх і виставити самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Заметно ) Тогда собирайте свои слёзки в кувшинчик ) Посмотрела бы на Вас, если бы вы забыли важную вещь, а персонал глядя на вас издал улыбку на лице ) Всего хорошего, Ирина )
Нам щиро прикро, що так сталось, утім, співробітники не зобов'язані слідкувати за речами клієнтів, адже мають інші обов'язки. Оператори, якщо помітили забуті речі завжди відкладуть знахідку до приходу власника.
В адрес сотрудников ничего плохо не сказала, просто было не очень приятно, что персонал увидя забытую вещь смолчал, а при виде вернувшейся меня издал улыбку на лице. И Вам хорошего вечера )
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сотрудники - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Нам щиро прикро, що так сталось, утім, співробітники не зобов'язані слідкувати за речами клієнтів, адже мають інші обов'язки. Оператори, якщо помітили забуті речі завжди відкладуть знахідку до приходу власника.
Гарного дня.