Вказали неправильну адресу доставки і взяли з мене кошти за переадресацію. Накосячили, а я заплатила. Вже вдруге таке за останні півроку. Потрохи переходжу на укр пошту. Дешевше і факапів не більше. А НП - це тр***к 1 согласен
комментатор з нікнеймом "про" є шахраєм, місцевий Остап Бендер, який вигадує сотні способів і методів, як обкрадати і розводити Нову пошту на тому, що вона дорожить своїми клієнтами.
"Про" вирішив(вирішила), що на цьому можна непогано нажитися. З цією метою він(вона) створив(ла) тут собі сотні акаунтів, з яких видає себе за постраждалого і навіть розмовляє і сперечається сам(а) з собою з різних акаунтів. Всі ці постанови робить з однією тільки корисливою метою - ввести Нову пошту в оману і мати з цього якусь вигоду: гроші, промокоди, подарунки! Він(вона) ходить сюди, як на роботу, і вигадує неймовірні історії про розбиті та обворовані посилки, щоб отримувати від Нової пошти гроші, подарунки та промокоди в якості вибачень! А також захищає подібних собі шахраїв з метою обкрадати Нову пошту, яку вони обрали в якості джерела свого додаткового шахрайського доходу!
Коментатор з нікнеймом Iren / Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагаються знецінити відгуки клієнтів Нової Пошти, заплутати їх і виставити самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів
Ви не відправник, а отримувач. То чому ви так впевнені, що це саме оператор Нової пошти зробив помилку? Може, це та тьотя Мотя, яка відпоавляла посилку, помилилася? І не хоче тепер компенсувати вам гроші за свою помилку і переводить стрілки на Нову пошту?
Ладно б ще ви особисто відправляли - то можна з такою впевненістю казати.
А так, ви нічого не бачили і не знаєте, як насправді було - і строчите негативний відгук і звинувачуєте пошту.
З особистого досвіду знаю, що продавці часто помиляються з як з номером відділення, так і з номером телефону, і в назві населеного пункту роблять помилку, і посилка їде в інший район і навіть місто.
Мабуть, з відравника не так легко зідрати гроші, як з пошти.
І така плутанина вже не вперше. Я якось сама відправляла, сказала "на зворотну адресу", відправили непойми куди. Хоча там по суті треба ввести адресу, яка вже є на пакунку
Значить відправник не перевірив які дані покупця було вказано перед відправленням, вони це люблять, кинуть у відділені свій товар , а як запакують , перевірити чи вірно все вказано то вже не їх справи
Судячи з того що ви так і не написали номер посилки, то ви чергова шахрайка яка розводить нп або замовлений відгук від конкурентів. Тут таких як ви - гривня за відро в базарний день.
Добрий день, Анно! Перепрошуємо за незручності. Завжди клієнтам радимо перевіряти інформацію, яку вказуєте у накладній одразу при відправці у відділенні. Напишіть нам, будь ласка, номер накладної, щоб ми перевірили інформацію.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не раджу корсистуватися - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вже вдруге таке за останні півроку. Потрохи переходжу на укр пошту. Дешевше і факапів не більше.
А НП - це тр***к
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
"Про" вирішив(вирішила), що на цьому можна непогано нажитися. З цією метою він(вона) створив(ла) тут собі сотні акаунтів, з яких видає себе за постраждалого і навіть розмовляє і сперечається сам(а) з собою з різних акаунтів. Всі ці постанови робить з однією тільки корисливою метою - ввести Нову пошту в оману і мати з цього якусь вигоду: гроші, промокоди, подарунки! Він(вона) ходить сюди, як на роботу, і вигадує неймовірні історії про розбиті та обворовані посилки, щоб отримувати від Нової пошти гроші, подарунки та промокоди в якості вибачень! А також захищає подібних собі шахраїв з метою обкрадати Нову пошту, яку вони обрали в якості джерела свого додаткового шахрайського доходу!
.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів
Ладно б ще ви особисто відправляли - то можна з такою впевненістю казати.
А так, ви нічого не бачили і не знаєте, як насправді було - і строчите негативний відгук і звинувачуєте пошту.
З особистого досвіду знаю, що продавці часто помиляються з як з номером відділення, так і з номером телефону, і в назві населеного пункту роблять помилку, і посилка їде в інший район і навіть місто.
Мабуть, з відравника не так легко зідрати гроші, як з пошти.
Тому почала відправляти укр поштою, коли це можливо
і я прекрасно знаю яку адресу я вказую у магазині при купівлі