Ольга Отзыв написан 11 июня, 2024 год17 просмотров
Хамство зі сторони операторів, так будьте готові к тому що в вас через 3 хвилини заберуть посилку, бо вийшов час для огляду. Гаряча лінія не вирішує питання. Майже 3 години можно почекати зьеднання оператора по чатах. А якості вибачення промокод на знизку. Вибачте но ви працюєте не для клієнтів а набити кармани 1 согласен
Неадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтеpнет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вона намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.
Доброго ранку! Шкода, що у вас склалося таке враження. Можете, будь ласка, уточнити, за якою накладною був огляд посилки? Куди саме та коли ви звертались за консультацією? У нас є багато джерел для комунікації (наприклад, контакт-центр, офіційні сторінки в соцмережах).
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Все для клієнтів або навпаки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які розповідають про свій досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів.