У накладній вказані габарити 10*82*10 см. Згідно з цими даними об'ємна вага складає 2,05 кг. Вантаж транспортувався у пакуванні відправника.
Якщо клієнт підозрює, що інформація, зазначена в накладній, є некоректною, то під час отримання є можливість скористатися послугою "Контрольне перезважування". При клієнтові посилку буде зважено та переміряно. Якщо виявиться, що дані зазначено некоректно, то їх змінять та вартість доставки перерахують.
Это Вы, по-моему, не умеете читать. Вам Представитель в самой первой записи от 23-го числа чётко и ясно ответил: "Для того, щоб здійснити переважування відправлення та переконатися, що вага відповідає зазначеній вазі в експрес-накладній, отримувачу необхідно звернутися до оператора відділення. Якщо при переважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, до ваги зазначеної в експрес-накладній, здійснюється перерахування вартості послуг з перевезення."
Ключевые слова - "отримувачу необхідно звернутися до оператора відділення"!
Почему Вы обратились не к оператору в отделении, а обращаетесь сюда? Как здесь представитель Новой почты может определить, что у посылки вес был не 2.05, как указано в накладной, а 1 кг?
И зачем делать три записи по одному и тому же поводу? Можно было продолжить диалог с Представителем в самой первой записи, если Вы не поняли, что по поводу неправильного веса надо обращаться к оператору. Здесь Вам не могут перевесить.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ответ представителю Новой почты на мой отзыв от 27мая - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
У накладній вказані габарити 10*82*10 см. Згідно з цими даними об'ємна вага складає 2,05 кг. Вантаж транспортувався у пакуванні відправника.
Якщо клієнт підозрює, що інформація, зазначена в накладній, є некоректною, то під час отримання є можливість скористатися послугою "Контрольне перезважування". При клієнтові посилку буде зважено та переміряно. Якщо виявиться, що дані зазначено некоректно, то їх змінять та вартість доставки перерахують.
Ключевые слова - "отримувачу необхідно звернутися до оператора відділення"!
Почему Вы обратились не к оператору в отделении, а обращаетесь сюда? Как здесь представитель Новой почты может определить, что у посылки вес был не 2.05, как указано в накладной, а 1 кг?
И зачем делать три записи по одному и тому же поводу? Можно было продолжить диалог с Представителем в самой первой записи, если Вы не поняли, что по поводу неправильного веса надо обращаться к оператору. Здесь Вам не могут перевесить.