Марина Отзыв написан 15 мая, 2024 год29 просмотров
Жах жахливий!!! Звернулася до 14 відділення в м.Житомир 15.05.2024р.об 18:40 з відправкою посилки автофари в рідній фірмовій коробці. Мені зверхньо було відмовлено, відправляючи, вже не вперше, на вантажне відділення, хоча посилка відповідала всім параметрам до 30кг. Я не повинна витрачати свій час і їхати в інший кінець міста маючи біля свого будинку це відділення із-за забаганки і некомпетентності горе-працівника. Навіть після дзвінка на гарячу лінію, від яких я отримала відповідь, що мені не можуть відмовити у данній відправці, працівником було озвучено: "Вам краще і швидше звернутись на вантажне відділення". Моєї ноги в цьому відділенні не буде вже 100% і нікому не рекомендую. Керівництву Нової пошти раджу провести перепідготовку таких працівників+навчити спілкуванню з людьми, яких вони зі свого відділення відлякують. Шкода, що загальне враження про Нову пошту складається від спілкування з такими непрофесіоналами.
Ця неадекватна істота з нікнеймом Ірина є інтернет-тітушкою, діяльність якої фінансується Новою Поштою. Вoна намагається знецінити негативні відгуки клієнтів Нової Пошти і виставити їх самих в усьому винними.
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які рoзповідають про свій негативний досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів
Колеги не поводили себе грубо, вам ввічливо пояснили умови якісного пакування вантажу та проінформували, що подібний вантаж потрібно відправляти через вантажне відділення.
З умовами якісного пакування вантажу можете ознайомитися на офіційному сайті компанії.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
відділення 14 м.Житомир - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Звернулася до 14 відділення в м.Житомир 15.05.2024р.об 18:40 з відправкою посилки автофари в рідній фірмовій коробці. Мені зверхньо було відмовлено, відправляючи, вже не вперше, на вантажне відділення, хоча посилка відповідала всім параметрам до 30кг. Я не повинна витрачати свій час і їхати в інший кінець міста маючи біля свого будинку це відділення із-за забаганки і некомпетентності горе-працівника.
Навіть після дзвінка на гарячу лінію, від яких я отримала відповідь, що мені не можуть відмовити у данній відправці, працівником було озвучено: "Вам краще і швидше звернутись на вантажне відділення".
Моєї ноги в цьому відділенні не буде вже 100% і нікому не рекомендую.
Керівництву Нової пошти раджу провести перепідготовку таких працівників+навчити спілкуванню з людьми, яких вони зі свого відділення відлякують.
Шкода, що загальне враження про Нову пошту складається від спілкування з такими непрофесіоналами.
отзыв
Комментарии к отзыву
Намагання Нової пошти дискредитувати людей, які рoзповідають про свій негативний досвід, багато що говорять про саму Нову Пошту і її справжнє відношення до своїх клієнтів
Перевірили інформацію за вашим запитом.
Колеги не поводили себе грубо, вам ввічливо пояснили умови якісного пакування вантажу та проінформували, що подібний вантаж потрібно відправляти через вантажне відділення.
З умовами якісного пакування вантажу можете ознайомитися на офіційному сайті компанії.