Оксана Отзыв написан 9 апреля, 2024 год26 просмотров
59500001696569 Надіслали посилку з України до Німеччини ще 12.03. На Німецьку митницю посилка прибула 15:03. Зателефонувала ще 28.03 дізнаватися щодо посилки мені сказали, що інформація буде аж 02.04 через свята. Поставилася з розумінням. 02.04 зателефонувала сама знову. Хоча мені обіцяли зателефонувати. Щоразу обіцяють зателефонувати, але ніколи не дзвонять. Навіщо обіцяти та не виконувати я не розумію. 02.04 дізнаюся, що не хочуть пропускати посилку через неправильну ціну. Максимум, що можна вказати це 44 євро. Надіслала чек товару через який все це відбувається і звичайно товар коштує дорожче ніж я вказала ціну посилки. Але це б/у речі і як мені здається я можу за свої б/у речі сама вказувати ціну і платити вдруге податки за товар, який був куплений рік тому, я не збираюся. Вже два тижні борюся, щоб посилку або доставили або повернули назад. Ще минулого тижня сказала повертати посилку, а в понеділок мені кажуть, що тільки дізнаватимуться як це зробити. Намагаюся отримати чи повернути свою посилку вже два тижні та нуль результатів. І за те, щоб посилка побула на митниці і повернулася назад, я заплатила майже 1000грн. А ще скільки чекати посилку назад ніхто не говорить. Сподіваюсь що ще а цьому році я отримаю її назад. Вкрай не раджу нову пошту для відправки речей за кордон, краще знайти перевізників і заплатити таку ж вартість і отримати посилку за 3 дні.
Доброго ранку! Згідно з правилами компанії оголошена вартість відправлення має збігатися з ринковою. За посилку не нараховують митні платежі. Виняток: якщо митні органи визначать, що вартість відправлення більше як €45. Тож в цій ситуації питання необхідно вирішувати із митними органами, оскільки вони проводять перевірку. Ми займаємось лише транспортуванням та надаємо послуги брокерів.
Найдорожче, що було в посилці, це відеоняня. Якщо відкрити той же олх, то відеоняню можна купити за 20 євро. Плюс все інше було б/в і теж близько 20 євро оцінка з мого боку, тому що все це мої речі. Те, що ви не можете виконати свої послуги брокера якісно і тепер відмазуєтеся, що це все митниця винна, то тоді не беріться за такі послуги. І добре працюєте що відповідаєте тільки на те, що вам вигідно відповісти. Те, що ви обіцяєте подзвонити і не дзвоніть. А коли я говорю про це оператору, то оператор відмазується, що повідомлення від митниці прийшло хвилину тому. Прям можна в це повірити. Те, що я ще тиждень тому сказала відправляти назад посилку і ви так і не почали займатися відправкою назад, а тільки після того, як я у вівторок сказала чому ви не займаєтеся цим, у цьому теж митниця винна?
За вашим номером телефону бачимо лише 1 дзвінок від 29.03, в якому працівник проінформував вас, що наразі посилка знаходиться на митниці. Запиту від вас на повернення посилки до України не поступало.
Маємо інформацію, що відправлення передано брокеру для подальших дій. Нам прикро, що ця ситуація завдала вам незручностей. Очікуйте на повідомлення по прибуттю. Бажаємо гарного дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
знущання від нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що відправлення передано брокеру для подальших дій. Нам прикро, що ця ситуація завдала вам незручностей. Очікуйте на повідомлення по прибуттю. Бажаємо гарного дня!