Irina Отзыв написан 20 марта, 2024 год45 просмотров
Забрала посылку наложенным, была наличка, но решила оплатить кр картой моно, представитель почты даже не информирует о бешеной комиссии в 4% как при переводе с карты на карту, хотя по словам банка, почта ОБЯЗАНА предупреждать,так как это настройки их терминала. Представитель горячей линии НП ответил что в обязанности их сотрудников это не входит. Конечно не входит) в обязанности НП входит мошенническим способом обворовывать людей, наживаться на клиентах и ставить дебильные тарифы на доставку, а также иногда не доставлять посылки вовремя в почтоматы, а делать задержку до 3х дней, из-за якобы отсутствия свободных ячеек. 1 согласен 2 не согласны
Компанія NovaPay встановлює комісію лише за надання послуги "Грошовий переказ" в розмірі 20 грн + 2% від суми переказу.
Банк-емітент банківської карти, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента.
На місцях обслуговування є таблички або наклейки на терміналах.
Стосовно тарифів - з початку поточного року ввели тільки доплату для відправлень понад 120 см, загалом, останнє підвищення цін було в січні 2023 року.
Щодо комірок - ми не можемо вплинути на одержувачів інших посилок, тому переадресовуємо посилочки у найближчі відділення. Також працюємо над розширенням мережі поштоматів.
Але ваша гаряча лінія сказала що комісія іде 4% як при переказі з карти на карту, і це налаштування вашого терміналу, а не БАНКУ, схоже Ви як працівники не володієте достовірною інформацією? Чому на відділенні, як ви пишите, на місці обслуговування НЕМАЄ таблички або НАКЛЕЙКИ. Щодо комірок - я особисто забирала посилку, і звільняла і ній комірку день у день, і у наступний, тобто я звільнила дві комірки, а місця так і не знайшлося.
Ваша посилка не єдина в черзі яка очікує на вільну комірку ще до прибуття вашої . Тож там де звільнили ви комірку вона одразу була заброньована напевно під посилочку яка наступна по черз в очікуванні і.
20400381856315 списання комісії 20450880876888 відсутній поштомат, переадресація після відсутності комірки на другий день, після звернення на гарячу лінію 59001113988674
NovaPay, як фінансова компанія, сферою діяльності якої є здійснення грошових переказів, має право використовувати технологію "person to person", тому що це різновид переказів від фізичної особи на користь фізичної особи. Що ж стосується конкретного розміру комісії та її наявності загалом - питання належить винятково до компетенції банку та залежить від багатьох факторів (тип карти, ліміти щодо певних операцій та інше). Про ймовірність зняття додаткових комісій є інформація на сайті, а також наразі всі відділення забезпечені інформаційними табличками з попередженням про можливу комісію.
Що ж до отримання у поштоматі: будемо бронювати комірки за габаритами відправлень.
В якості вибачень хочемо надіслати вам промокод. Зручно отримати бонус на номер телефону отримувача за вказаними накладними?
Жіночка, Ви не в собі і відгук не об'єктивний і ви більш не компетентні взагалі майже по кожному пункту про який написали. Цікаво ж скільки вам таким Укрпошта платить за отакий бред написаний
Боже, яка Ви притрушена) До чого тут взагалі Укрпошта, одразу зрозуміло що Ви працівниця Нової пошти)) Ваші два зализуючі до захлинання відгуки Новій пошті говорять самі за себе.
P. S. : ознайомтесь з відповіддю працівника пошти.
Іринка, притрушена тут тільки ти. Укрпоштовий засланець, ти себе по айпі спалила)) багатенько відгуків настрочила, сподіваюсь підзаробила ти хоч нормально)
Дорослі люди цікавляться комісією ДО того, як йти на пошту і щось оплачувати. Нарешті, існує Гугл, який вам все розкаже. Після того, як оплатили, починають шукати винуватців замість того, щоб звинувачувати себе в недолугості. Оператор просто прийняв оплату за посилку, звідки йому знати, що ви не усвідомлюєте, що ви робите. Він не банкир. Могли у нього запитати і , якщо він не знає, зателефонувати в банк. Відгук необ'єктивний, звинувачення пошти в шахрайстві бездоказові, без наведення конкретних прикладів, по яких номерах накладних відбулося шахрайство. Відгук ні про що: проценти до пошти відношення не мають; яке шахрайство по відношенню до вас вчинила пошта, по якій накладній - теж нічогісіньки немає.
Судячи з ваших зализуючих відгуків новїй пошті, ви не дуже обізнані у тарифах на списання у інших постачальників) я не повинна робити опитування в кожному закладі, які налаштування в їх терміналі за замовчуванням. Недолугий Ви, як і Ваш недоречний коментар) І хто ви такий, щоб я Вам надавала номери своїх накладних? Підлизуйте й надалі)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Некомпетентные сотрудники, неоправданная ценовая политика. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Компанія NovaPay встановлює комісію лише за надання послуги "Грошовий переказ" в розмірі 20 грн + 2% від суми переказу.
Банк-емітент банківської карти, за допомогою якої здійснено грошовий переказ, може утримати комісію з відправника грошового переказу згідно з тарифами банку-емітента.
На місцях обслуговування є таблички або наклейки на терміналах.
Стосовно тарифів - з початку поточного року ввели тільки доплату для відправлень понад 120 см, загалом, останнє підвищення цін було в січні 2023 року.
Щодо комірок - ми не можемо вплинути на одержувачів інших посилок, тому переадресовуємо посилочки у найближчі відділення. Також працюємо над розширенням мережі поштоматів.
Що ж до отримання у поштоматі: будемо бронювати комірки за габаритами відправлень.
В якості вибачень хочемо надіслати вам промокод. Зручно отримати бонус на номер телефону отримувача за вказаними накладними?
P. S. : ознайомтесь з відповіддю працівника пошти.