Анастасія Отзыв написан 19 марта, 2024 год25 просмотров
Відправив саундбар, упакування було моє. Ніхто в мене не попросив перепакувати чи оглянути. Їхало зпочатку в Одесу, потім у Харків. У Харкові покупець оглянув і побачив зломану ніжку та відбитий кут на саббуфері. Більше неділі вони щось там шукали і нічого не знайшли. Компенсації ніякої не буде. Дякую нова пошта, що так робишь з багаторічними клієнтами. 1 согласен 1 не согласен
Уточнили інформацію про те, що вантаж при відправленні на цілісність не оглядався. Пакування було в коробку з іншої техніки. Маніпуляцій на шляху транспортування, які б могли призвести до такого роду пошкодження, не виявлено. Вантаж переміщався згідно з маркуванням "Крихке". При огляді у відділенні отримувача клієнт сам дістав товар замотаний повністю у плівку. Керівник відділення повідомив, що при розміщенні на стійку для огляду було помітно, що ніжка деформована. Всередині клієнтського пакування був наповнювач, поламаний пінопласт. Згідно з проведеним розслідуванням вини компанії не виявлено, тому відбулася відмова у компенсації.
Ви берете великі гроші за доставку, берете гроші за страховку, берете гроші за накладений переказ. Але коли треба платити вам, то знаходиться багато причин. Це моя провина що на цілісність не оглянули працівники? Чому ніхто не запропонував перепакувати? Ніхто не бачив що там товар за 40 000? У вас недостатньо камер щоб бачити увесь шлях посилки? Я користуюсь вашими послугами багато років, віддав за доставки та перекази не одну тисячу гривень. Мені сказали, що огляд на цілісність не входить до роботи працівників, а що входить, у вас не бувало раніше проблем з клієнтським пакуванням?
Всього вам найкращого, але краще буду користуватись іншими поштами, чого і буду радити своїм знайомим.
Доброго ранку! Спочатку ви надіслали вантаж за накладною 20400379320316 у своєму пакуванні. Якби цієї упаковки було б недостатньо, працівники звично його б замінили. Бачимо, що отримувач в Одесі не звертався за отриманням посилки та її повернули до м. Миколаїв. Під час отримання ви не оглядали вантаж, а одразу відправили його м. Харків. Ми завжди радимо оглядати вантаж під час отримання, що отримувач у Харкові й зробив. Виявивши внутрішні пошкодження, він відмовився, а працівники запакували товар згідно з правилами компанії.
Наголошуємо, що ми ретельно перевірили камери на всьому шляху слідування й не виявили порушень, які б могли призвести до такого виду пошкоджень.
Значить не ретельно ви перевірили чи не всюди у вас квмери. Якщо б ви були трохи мудрішими то з'ясували, що ми як клієнти користуємось новою поштою багато років, і і сума доставок і самих відправлень там не маленька. Ці відправленя були просто з нового номера, якщо хочете старі наші можете дізнатись. І ви б зрозуміли, що таким клієнтам з багаторічним рейтингом нема сенсу брехати. Ну діло ваше
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Розбили саундбар - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Всього вам найкращого, але краще буду користуватись іншими поштами, чого і буду радити своїм знайомим.
Наголошуємо, що ми ретельно перевірили камери на всьому шляху слідування й не виявили порушень, які б могли призвести до такого виду пошкоджень.
Що тепер кожній брехливій морді яка буде відправляти вже зламаний товар дорогий кошти за нього виплачувати.
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.
20400380962199