Юлия Отзыв написан 15 марта, 2024 год20 просмотров
В суботу, 09.03, забирала гроші за наложений платіж. Відділення Нової пошти 447 у м.Київ. Дуже поспішала! А працівник вирішив, що йому потрібно терміново зробити верифікацію мою! Акцентую: Я дуже поспішала і зайвих 10 хвилин(як потім виявилося, що стільки часу сканували мої документи) у мене не було, та й немає!!! По факту у мене було 2 наложених платежі по 4600 грн., в сумі - 9200 грн. На відділенні запитую: "від якої суми йде верифікації?" - відповідь оператора: "від будь-якої!". Далі задаю питання: "як часто робиться верифікація?" - відповідь: "коли як". А "коли і як" відповісти не зміг. На прохання запросити керівника відділення мені хамськи відповіли:"я за нього!". Спілкувався зі мною нахабно! Коли зателефонувала на гарячу лінію НП, то дівчина-оператор теж не дала чіткої відповіді і сказала, що верифікацію потрібно робити раз на декілька місяців, а на прохання дати більш конкретнішу відповідь стосовно кількості місяців, вона попросила почекати(і так робила декілька разів під час нашої розмови 😂) та сказала, що немає для мене відповіді і порекомендувала дзвонити на Нова Пей. Мені цікаво: мені нічого більш робити, як дзвонити, то на гарячу лінію НП, то на гарячу лінію Нова Пей? Чи Ваші спеціалісти тільки мають букву "с" від спеціалістів і не можуть надати компетентної відповіді?! А саме головне: сьогодні знов була на цьому відділенні. І потрапила до цього ж працівника, що й в суботу. На моє запитання: "з якої суми накладного платежу робиться верифікація?" - відповів: "від 1000 грн" 😂 Насправді - від 5000 грн.! Ви, або вчіть своїх недоспеціалістів правильно, або не позортеся! Що за брЄд?! Дякую хоч співробітниці "Нова Пей", яка надала чітку та конструктивну відповідь!
Дійсно я дивлюсь така ти зайнята. Мозок винесла на відділенні, потім в кц подзвонила мозок винесла, тут статтю три кілометри накатала. Ну дуууже зайнята . Вся в справах, дурна баба
Дорогенька, я з Вами на "ти" не переходила! Чи, можливо, Ви там і працюєте? 🤔 Бо, є там екземпляри "в юбці". Зайнята я, чи ні - не Вашого мізку справа! А що і скільки мені писати - я вирішу сама! Зрозуміло, думаю?!
Добрий день! Приносимо вибачення, що завдали вам незручностей. Ми обов'язково передамо вашу скаргу керівництву відділення. Сподіваємося, що в майбутньому це більше не повториться.
Хотілося б дізнатися, чм було вирішене моє питання та чи в курсі тепер працівники, які діють загальні норми по накладному платежу і мережі? Чи можливо так і вважають, що у кожного свої правила - які вони забажають?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Працівники не знають правил роботи - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Дуже поспішала! А працівник вирішив, що йому потрібно терміново зробити верифікацію мою! Акцентую: Я дуже поспішала і зайвих 10 хвилин(як потім виявилося, що стільки часу сканували мої документи) у мене не було, та й немає!!!
По факту у мене було 2 наложених платежі по 4600 грн., в сумі - 9200 грн. На відділенні запитую: "від якої суми йде верифікації?" - відповідь оператора: "від будь-якої!". Далі задаю питання: "як часто робиться верифікація?" - відповідь: "коли як". А "коли і як" відповісти не зміг. На прохання запросити керівника відділення мені хамськи відповіли:"я за нього!". Спілкувався зі мною нахабно!
Коли зателефонувала на гарячу лінію НП, то дівчина-оператор теж не дала чіткої відповіді і сказала, що верифікацію потрібно робити раз на декілька місяців, а на прохання дати більш конкретнішу відповідь стосовно кількості місяців, вона попросила почекати(і так робила декілька разів під час нашої розмови 😂) та сказала, що немає для мене відповіді і порекомендувала дзвонити на Нова Пей. Мені цікаво: мені нічого більш робити, як дзвонити, то на гарячу лінію НП, то на гарячу лінію Нова Пей? Чи Ваші спеціалісти тільки мають букву "с" від спеціалістів і не можуть надати компетентної відповіді?!
А саме головне: сьогодні знов була на цьому відділенні. І потрапила до цього ж працівника, що й в суботу. На моє запитання: "з якої суми накладного платежу робиться верифікація?" - відповів: "від 1000 грн" 😂 Насправді - від 5000 грн.!
Ви, або вчіть своїх недоспеціалістів правильно, або не позортеся! Що за брЄд?!
Дякую хоч співробітниці "Нова Пей", яка надала чітку та конструктивну відповідь!
отзыв
Комментарии к отзыву
На все добре, Іринко!