Я не розумію, як одна і та сама компанія поєднує в собі найкращий сервіс у відділеннях НП( в т. ч і швидкість доставки) і дно курьерської доставки! Оскільки погані відгуки люди пишуть частіше, ловіть мій невдалий досвід який із разу в раз я отримую при доставці курером! Постійно замовляю виклик курьера,моя компанія знаходиться в ТРЦ в Одесі, але ми як крупна компанія маємо окремий вихід з ТРЦ для прийому товару! Всі постачальники і курьери привозять нам весь товар в часи нашої роботи(і це логічно), всі, але не курьери НП, ми працюємо з 11.00, а курьери НП привозять товар в той час коли їм зручно, і коли вони відвантажують всі магазини в які доступ лише з ТРЦ,( повторюсь, у нас є власний окремий вихід) і курьери залишають наші посилки на нашому окремому виході, про який вони знають, але навіть не телефонуючи мені щоб повідомити де і кому вони лишили посилку! Керівництво курьерської служби, абсолютно не компетентне, навіть не намагаються розібратись, а лише повторюють мені графік прийому товару через ТРЦ,який я і так знаю,але у нас ОКРЕМИЙ ВИХІД, я в шоці, зробила переадресацію наступної посилки на домашню адресу, так як доставки до ТРЦ вони непрошибаємо роблять лише до 10.00 години, коли ми НЕ працюємо!!!! На далі в моєму випадку краще відмовитись від курьерських доставок, які до речі коштують не дешево в НП, і не псувати собі нерви в пошуках посилки ДЕ, КОМУ її лишили, і істини, чому її неможливо привести в час, який ми працюємо? Начебто курьерська доставка має полегшити отримання посилки, а по факту це якийсь цирк! Краще не надавати послуги які не можете надати добре і не псувати собі репутацію!!! 1 согласен
Я залишала заявку і вже отримала відповідь від керівництва курьерської служби, якщо коротко, то відповідь така: курьери доставляють посилки до 10.00 по правилам ТРЦ і те що ми в цей час не працюємо їх не цікавить і те що наші доставки не треба заносити в ТРЦ , і у нас власний вихід їх також не цікавить! Змінювати час доставки вони не будуть
Я так розумію, що кур'єри зв'язуються по телефону з клієнтами, коли і в який час вони доставлять посилку? Може, це саме ви не вмієте налаштувати і організувати отримання своїх посилок так, щоб кур'єру було зрозуміло куди і кому їх нести? Треба все оговорювати, якщо посилка не на домашню адресу, а незрозуміло куди. Вам здається, що всі повинні знати, де і в якому магазині існують задні чи передні проходи. Цього неможливо запам'ятати. Куди ви скажете - туди кур'єр і принесе! Треба тільки вміти пояснити по-людськи. І не вимагати від кур'єра того, що не входить в його обов'язки, бо йому за чиїсь примхи не платять. З відгуків я зрозуміла, що на них ображаються саме за те, що вони не хочуть робити за "спасибі" те, чого не зобов'язані робити.
А так то ви праві, курьери звʼязуються для уточнення деталей, коли щось незрозуміло! Але не курьери нової почти, і це легко при бажанні можна перевірити, так як коли курьер телефонує на його телефоні має бути вихідний звінок, якого ж звісно немає, так як вони не дзвонили!
В тому та і справа, що курьери знають наш вихід,з нами працюють одні і ті самі курьери, так як нам майже щодня доставляють посилки, але курьери просто не телефонують і доставляють їх не в обраний мною час, а доставляють в час який їм зручно, в цей час ми ще не працюємо і це не примха, це звичайна курьерська доставка за яку курьеру платять!!! Я ціную Ваше прагнення захистити курьера, але тут 100% не виконання зобовʼязань перед клієнтом!!! Я навіть не кажу вже про хамовитість , я не вимагаю щоб мені любьязничали, хоча в сфері обслуговування не завадило б!!! Я пишу ситуацію яка із разу в раз повторюється зі мною і з одними і тими самими курьерами і я залишала заявку і отримала відповідь на свою заявку і для себе прийняла рішення, що забрати посилку з відділення набагато зручніше !!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Клієнтоорієнтованість курьерської служби рівень нуль - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Оскільки погані відгуки люди пишуть частіше, ловіть мій невдалий досвід який із разу в раз я отримую при доставці курером! Постійно замовляю виклик курьера,моя компанія знаходиться в ТРЦ в Одесі, але ми як крупна компанія маємо окремий вихід з ТРЦ для прийому товару! Всі постачальники і курьери привозять нам весь товар в часи нашої роботи(і це логічно), всі, але не курьери НП, ми працюємо з 11.00, а курьери НП привозять товар в той час коли їм зручно, і коли вони відвантажують всі магазини в які доступ лише з ТРЦ,( повторюсь, у нас є власний окремий вихід) і курьери залишають наші посилки на нашому окремому виході, про який вони знають, але навіть не телефонуючи мені щоб повідомити де і кому вони лишили посилку! Керівництво курьерської служби, абсолютно не компетентне, навіть не намагаються розібратись, а лише повторюють мені графік прийому товару через ТРЦ,який я і так знаю,але у нас ОКРЕМИЙ ВИХІД, я в шоці, зробила переадресацію наступної посилки на домашню адресу, так як доставки до ТРЦ вони непрошибаємо роблять лише до 10.00 години, коли ми НЕ працюємо!!!! На далі в моєму випадку краще відмовитись від курьерських доставок, які до речі коштують не дешево в НП, і не псувати собі нерви в пошуках посилки ДЕ, КОМУ її лишили, і істини, чому її неможливо привести в час, який ми працюємо? Начебто курьерська доставка має полегшити отримання посилки, а по факту це якийсь цирк! Краще не надавати послуги які не можете надати добре і не псувати собі репутацію!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву