Розповім свою історію. З минулого року почав користуватися послугами компанії Nova Poshta Global роблячи замовлення з за кордону, а саме з німецького ebay. У 2023 зробив близько десятка замовленнь, все було нормально, хоча одного разу замовлення затрималось.
Цього року зробив декілька замовленнь. Перше на початку січня, але воно досі не доїхало, на складі його немає. Через місяць зв'язався зі службою підтримки, там мені сказали що нічим не можуть допомогти, розбирайтесь самі. Друге замовлення зроблене 25 лютого і так само його й досі немає на складі. Вирішив трекнути посилку на сайті місцевого німецького перевізника DHL. Там вказано, що 1 березня відбулася невдала спроба вручення посилки і її перенаправили у найближче відділення, де тепер її можна забрати самовивозом.
Я ще раз звернувся до служби підтримки і отримав відповідь, що це не їх вина. Що склад працює у звичайному режимі і взагалі це я сам винен, що можливо я неправильно вказав адресу. Хоча я вже отримав десяток посилок і з тих пір нічого не міняв. Знову сказали розбиратися самому, тобто ввічливо послали.
У підсумку я втратив гроші (два замовлення обійшлися у 68 євро), час, нерви і самі замовлення. Нікому не рекомендую користуватися послугами цієї компанії. Бо якщо щось подібне станеться з вашими посилками, знайте, її співробітники зовсім не зацікавленні у вирішенні таких ситуацій. 1 согласен
Нам дуже прикро, що це сталось. Утім, склади партнерів приймають тільки оплачені відправки, які доставляють кур'єром за адресою складу. Забирати з відділень тощо співробітники складу не будуть. Інформація щодо цього вказана на сайті за посиланням: https://air.nova.global/faq/article/360016577211
Як ви зазначили - була невдала спроба доставки. На жаль, перевірити ми не зможемо чи кур'єр дійсно доставляв їх. Спробуйте зв'язатись з перевізником, можливо вони зможуть здійснити повторну доставку на наш склад.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Недоставлені посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Розповім свою історію. З минулого року почав користуватися послугами компанії Nova Poshta Global роблячи замовлення з за кордону, а саме з німецького ebay. У 2023 зробив близько десятка замовленнь, все було нормально, хоча одного разу замовлення затрималось.
Цього року зробив декілька замовленнь. Перше на початку січня, але воно досі не доїхало, на складі його немає. Через місяць зв'язався зі службою підтримки, там мені сказали що нічим не можуть допомогти, розбирайтесь самі. Друге замовлення зроблене 25 лютого і так само його й досі немає на складі. Вирішив трекнути посилку на сайті місцевого німецького перевізника DHL. Там вказано, що 1 березня відбулася невдала спроба вручення посилки і її перенаправили у найближче відділення, де тепер її можна забрати самовивозом.
Я ще раз звернувся до служби підтримки і отримав відповідь, що це не їх вина. Що склад працює у звичайному режимі і взагалі це я сам винен, що можливо я неправильно вказав адресу. Хоча я вже отримав десяток посилок і з тих пір нічого не міняв. Знову сказали розбиратися самому, тобто ввічливо послали.
У підсумку я втратив гроші (два замовлення обійшлися у 68 євро), час, нерви і самі замовлення. Нікому не рекомендую користуватися послугами цієї компанії. Бо якщо щось подібне станеться з вашими посилками, знайте, її співробітники зовсім не зацікавленні у вирішенні таких ситуацій.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що це сталось. Утім, склади партнерів приймають тільки оплачені відправки, які доставляють кур'єром за адресою складу. Забирати з відділень тощо співробітники складу не будуть. Інформація щодо цього вказана на сайті за посиланням: https://air.nova.global/faq/article/360016577211