Liliia Отзыв написан 28 января, 2024 год38 просмотров
Шановні українці за кордоном! Знайте що така рідна Нова пошта разом з посередником ТОВ НП Глобал непогано заробляють собі на карман. Ми відправляли з Польщі дві посилки з уживаними! речами. Представник НП розглядав речі під лупою, розгортав кожен малесенький пакетик ітп. Він чув що посилки ми відправляємо самі на себе. Потім він запитав- дві посилки на одне прізвище відправляємо? Ми й погодились, бо яка різниця. Але вона є і НП про це чудово знає!!! По ітогу через день після відправки отримуємо смс що наші посилки потребують митного оформлення, об як виявилось оцінена вартість посилок (їх встановлював працівник НП самостійно) перевищила ліміт на одну особу. До сплати 998 гривень!!! А якщо б посилки було оформлено на різних отримувачів - такого б не було! Ганьба вам НП за такий підхід в підлий сервіс!
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, адже бажаємо аби наші клієнти отримували максимально якісний сервіс 🥺 Розуміємо ваші емоції. Відповідно до вимог міжнародних перевезень, перед передачею на митницю працівники Nova Post мусять перевірити вміст на наявність товарів, які не приймаються до перевезення. Якщо під час огляду відправлення працівник митниці виявить, що вартість посилки більша за €150, вона обкладається ввізним митом у розмірі 10% від перевищення €150 і ПДВ у розмірі 20% від вартості відправлення понад €150. Також додатково нараховується оплата за митно-брокерські послуги. Вся інформація є на нашому сайті.
У операторів на відділеннях стільки роботи і вимог. Вони не консультанти , лише приймають і видають посилки, оператори ж. Є інфа на сайті є підтримка. Читайте, телефонуйте дізнавайтеся умови спочатку , а потім замовляйте послуги. Тепер вам винні хтось, що ви ледарі
Ірина, судячи з вашої відповіді- ви працівник НП. І до обовʼязків становитесь так само - зверхньо. НП заявляє що їх сервіс на найвищому рівні- хоча цей вислів підходить тільки про прайс їх доставки. Вони були зобовʼязані попередити про всі витрати, які я як відправник буду сплачувати. А не замовчувати цю інформацію. Крапка.
Ощущение , что на базар попала. У компании, где я работаю очень много посылок в день и даже нашей компании проблема дозвониться до менеджера, а в отделениях нет номеров контактных телефонов. Новой почте в этом отношении есть , что улучшать
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Шахраї або як нагріваються на українцях - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, адже бажаємо аби наші клієнти отримували максимально якісний сервіс 🥺 Розуміємо ваші емоції. Відповідно до вимог міжнародних перевезень, перед передачею на митницю працівники Nova Post мусять перевірити вміст на наявність товарів, які не приймаються до перевезення. Якщо під час огляду відправлення працівник митниці виявить, що вартість посилки більша за €150, вона обкладається ввізним митом у розмірі 10% від перевищення €150 і ПДВ у розмірі 20% від вартості відправлення понад €150. Також додатково нараховується оплата за митно-брокерські послуги. Вся інформація є на нашому сайті.