Зеленська Отзыв написан 30 декабря, 2023 год37 просмотров
20400368467267 номер отримання відділення 341 Київ. на 341 відділенні постійне хамство від працівників. Що це за розмова з клієнтом - оглядайте там, де я сказала. Що це за накази. Капець. Дівчина обслуговувала іншого клієнта, я поряд оглядаю свою посилку. Я трохи посунула посилку, щоб оглянути, а мені таке дівчина працівник- оглядайте там, де я сказала. З якого перепугу вона вирішила накази мені віддавати!. Я кажу, а можна ввічливіше? На що мені відповідає ця дівчина- у мене черга. Так де логіка, що потрібно хамити мені, якщо вона зла, що в неї черга, хай хамить своєму керівництву і так з ним розмовляє. Я нікому не заважала доречі, можете відео поглянути, трохи посунула посилку, бо немає місця. Навчіть працівників ввічливому поводженню і ввічливим словам, а не хамству і панібратству як зі своїми "хз" друзями або родичамі які їх дістали. Все гірше і гірше обслуговування. Якщо працюють тільки дві каси і велика черга, то винні не клієнти, а керівництво хай або не приймає посилки в такій кількості, або збільшить приміщення, де можна спокійно оглянути посилку, та найміть нормальну кількість людей, щоб черга клієнтів в мороз не стояла на вулиці. А то оплату збільшили, а послуги жахливі 2 согласны
Взагалі то на відділенні не ви хазяйка, а поштові робітники. І вони визначають місце, де вам оглядати посилку, щоб їм зручно було за вами спостерігати, бо вони відповідають за цілісність товару. Ви хазяйка в себе вдома, а не на пошті, тому треба підкорятись Правилам того закладу, куди ви прийшли, а не ображатись, що вам не дають там хазяйнувати.
Вас ані трішки не муче совість за те, що ні за що оставили працівника без роботи? із-за якихось своїх примхів? Бо, якщо не вірите в бога, то існує закон бумерангу і карми, які завжди працюють в цьому житті.
Геннадію будь ласка теж поясніть , що таке ввічливе спілкування з клієнтами. я доречі не вимагала звільнень, просто прошу ввічливого спілкування, без наказів від незрозуміло кого і без хамства. Дякую
"без наказів від незрозуміло кого" - це і є хамство в чистому вигляді з вашого боку. Бо це робітник відділення, а не якась стороння людина. Саме він за все відповідає на своєму робочому місці.
Сам стиль написання скарги, як і стиль вашого спілкування, дає привід думати, що саме ви хамка і вели себе по-хамськи у відділенні, чим і спровокували нещасного працівника, у якого теж нерви не залізні після спілкування з такими, як ви, які приходять і відверто принижують.
По факту, пошта нічого вам не зробила, крім того, що не дала вам командувати у відділенні працівниками!
Від обличчя постійних клієнтів, хотілося б виразити співчуття звільненому працівникові і попрохати відновити його на робочому місці. Бо клієнти теж бувають недоброчесні і вміють спровокувати. Він лише виконував свої обов'язки і слідкував за порядком у відділенні, а ця мадам намагалася перетягнути на себе його функціі і, що називається, "захопти владу" у відділенні в свої руки.
Хто командував, ви взагалі читати вмієте? Ви свої записи перечитайте краще, то ви не хазяйка, то протверезіти . Ви самі протверезійте, я не пью. може зі своєю дружиною так розмовляти , а не з людиною, яку ви не знаєте. Може ви до хамства звикли, то вам таке спілкування здається нормальним. Карма як раз до вас скоро повернеться з таким спілкуванням. Може ви чоловік цієї дівчини, що звільнили, судячи з того як ви пишете.
Ви мабуть самі не розумієте, що таке ввічливість, бо я вас нічим не образив. На пошті я не працюю, я такий самий клієнт, як і ви. Але в мене немає таких замашок, як у вас: намагатись ставити всих навкруги на коліна! Ви страшна людина. І це не хамство, а особисте враження. Якби я працював на пошті, то вніс би вас в чорний список клієнтів, яких взагалі не треба підпускати і близько до пошти. Це теж не хамство, а моя особиста думка. Можливо, це б вас трохи протверезило і ви трохи менше стали б вважати себе пупом землі.
Геннадій, ви не розумієте різницю між наказами, та проханням. Людина, що хоче нормального ставлення, це для вас та, що хоче поставити на коліна. Ви самі собі суперечите.
Пошта це не армія, де накази виконуються. Я б вас з вашими наказами теж ніколи не хотіла бачити клієнтом моєї фірми.
Оплату збільшили ще рік тому. Оператор має стежити за тим як ви оглядаєте посилку , значить не бачила як ви то побите ,коли посунулись . більше ніж впевнена вас просто попросили , а ви вже іголки випустили, образились
Там десять камер і доречі вона навіть не дивилась в мою сторону. Вона не хазяйка у відділенні і не має права мені заважати пересувати посилку як мені зручно. Вона хай таким тоном розмовляє з керівництвом своїм, а не з клієнтами, подивлюсь на результати.
Я теж постійний клієнт на цьому відділенні багато років, ще до того моменту, як груба працівниця прийшла туди працювати. І це не перша її груба виходка. Завжди даю людям шанс , може настрій, може ще щось, не писала до цього разу скарги. Я знаю де там камери знаходяться і два сантиметри ні до чого. Якщо керівництво захоче передивитись, то саме побачить, що я кажу правду. Крім того інші люди навіть забирали оглядали посилки, їм вона нічого не казала. Також ще раз зауважу - якщо керівництво вирішило не навчити ввічливому поводженню, а звільнити, то це справа керівництва. Доречі, якщо почитати відгуки про це відділення на інших сайтах, то там дивлюсь теж багато негативних. Так що, не тільки я пишу про хамство. Але може хтось до такого ставлення звик і вважає нормою.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Чогось вирішили накази клієнтам віддавати - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Вас ані трішки не муче совість за те, що ні за що оставили працівника без роботи? із-за якихось своїх примхів? Бо, якщо не вірите в бога, то існує закон бумерангу і карми, які завжди працюють в цьому житті.
Сам стиль написання скарги, як і стиль вашого спілкування, дає привід думати, що саме ви хамка і вели себе по-хамськи у відділенні, чим і спровокували нещасного працівника, у якого теж нерви не залізні після спілкування з такими, як ви, які приходять і відверто принижують.
По факту, пошта нічого вам не зробила, крім того, що не дала вам командувати у відділенні працівниками!
Від обличчя постійних клієнтів, хотілося б виразити співчуття звільненому працівникові і попрохати відновити його на робочому місці. Бо клієнти теж бувають недоброчесні і вміють спровокувати. Він лише виконував свої обов'язки і слідкував за порядком у відділенні, а ця мадам намагалася перетягнути на себе його функціі і, що називається, "захопти владу" у відділенні в свої руки.
Пошта це не армія, де накази виконуються. Я б вас з вашими наказами теж ніколи не хотіла бачити клієнтом моєї фірми.
Дуже прикро, що у Вас стався цей інцидент. Ми
обов'язково проведемо зі співробітниками бесіду щодо коректного та
тактовного спілкування з клієнтами. Докладемо зусиль, аби ця ситуація
більше не повторювалась та не засмучувала Вас 🫶