mechanic Отзыв написан 30 декабря, 2023 год52 просмотра
Був час на початку великої війни, коли НоваПошта просила про допомогу профінансувати паливо і наша родина допомогала ,нарівні із допомогою на ЗСУ... Тепер доводиться добиватися доставки від них своєї посилки у поштомат, яку, нажаль, дружина оплатила наперед, посилки з продуктами харчування, які швидко псуються. Чекаємо третю добу після означеної дати доставки, тобто чотири дні. Кожен день телефонування у "Центр підтримки НП" - суцільна брехня від операторів, в них мабуть теж методички, саме для невдоволених клієнтів,які все оплатили але ні послугу, ні замовлення не отримали. Дуже прикро. Ситуація у процесі. Поки не зрозуміло, чи компенсують вартість посилки ,зіпсованої з їхньої вини. Якщо так - тоді є надія. Якщо знов набрешуть,щоб тільки зекономити трошки грошей (це копійки для них) в противагу своїй репутації, то не зрозуміло, як будувати цивілізацію в нашій країні, з такими підходами... Р.S.: Всі скріншоти листування у месенджерах і аудіофайли розмов з операторами є у наявності, якщо когось зацікавить.
Достоинства:
Якщо не сплачувати послугу наперед ,то швидко доставляють.
Недостатки:
Послуги найдорожчі за всіх конкурентів при майже тій самій якості обслуговування.
Вітаю. Не знаю, чи є сенс від того, що я надам вам номер, оскільки питання вже вирішене після спілкування з черговим, шостим чи сьомим за ліком, оператором колцентру Яною Ф. Можливо посприяло те, що дружина озвучила намір звернутися із заявою до поліції, можливо Яна більш відповідальний працівник, не відомо. Вона єдина допомогла з "Бланком-претензією". І в цей самий час (на четвертий день поневірянь) наша посилка опинилася хоч і не у комірці під'їзду, куди замовляли, а у відділенні. Коли відкрили пакування частина продуктів виявилася зіпсованою. Та оскільки відправник без нашої згоди вказав дуже занижену вартість при відправці, то складати претензію "У зв'язку із запізненням відправлення" не стали і забрали посилку у такому стані як є.
Та якщо, не зважаючи на вище викладене, номер накладної вам всеж таки потрібен, я його надам.
Велике прохання звернути увагу на роботу операторів колцентру, вона не злагоджена, багато бездіяльності, брехні і хамства, особливо В'ячеслав. Вів себе так, наче ми йому щось винні, а зникнення посилки з наперед оплаченою доставкою, то не його - співробітника Нової Пошти- проблема.
Дякую за адекватний зворотній зв'язок. Подарунок- на ваш розсуд, відмовлятися звісно не будемо. Але головне - це з'явилася надія, що все ж таки виконується робота над помилками і не сталося чергового великого розчарування, яких забагато в цьому сучасному світі.
Напевно навіть дитина знає, що на новій пошті заборонено надсилати продукти харчування які швидко псуються і вони не несуть за такий вантаж відповідальність. Всі посилки не перевірити. Надіслав заборонено сиди мови очікуй тихо. Додавали б таких клієнтів в чорний список.прл те що нова пошта щось там просила колись то насмішив конешно)))
Відпрацювала свою копійчину, шл****ра поштова? Якщо не знаєш про збір, то тебе мабуть не було на території України у перші місяці війни, поцікався у своїх хазяїв с цього приводу.
Продукти харчування не приймають але у надрукованій наліпці на коробку і у електронній ТТН у застосунку пишуть "Продукти харчування", насмішила, кy*ва))
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Рашисти бомблять ззовні, НоваПошта зсередини. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Р.S.: Всі скріншоти листування у месенджерах і аудіофайли розмов з операторами є у наявності, якщо когось зацікавить.
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної.
Та якщо, не зважаючи на вище викладене, номер накладної вам всеж таки потрібен, я його надам.
Велике прохання звернути увагу на роботу операторів колцентру, вона не злагоджена, багато бездіяльності, брехні і хамства, особливо В'ячеслав. Вів себе так, наче ми йому щось винні, а зникнення посилки з наперед оплаченою доставкою, то не його - співробітника Нової Пошти- проблема.
Для детальної перевірки всіх процесів потрібно мати номер експрес-накладної.
Дуже прикро, що сталася подібна ситуація, хочемо трохи підняти Вам настрій та запропонувати подарунок.
Він транспортуватиметься коштом компанії, відправимо його на ті самі дані, що були вказані в накладній, добре?
Подарунок транспортується за накладною 59001082467681.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.
Продукти харчування не приймають але у надрукованій наліпці на коробку і у електронній ТТН у застосунку пишуть "Продукти харчування", насмішила, кy*ва))