Жахлива контора. Не доставили посилку вчасно. Не міг більше чекати, мав терміново їхати, тому замовив переадресацію на інше місто. Стягнули за це додаткову плату. Я їм пишу: це ваш косяк, що кур"єр затримався; робіть переадресацію безкоштовно. Вони кажуть, типу, вибачте за незручності, але за переадресацію маєте платити ви (тобто я). Як компенсацію запропонували зробити колись у майбутньому безкоштовну доставку чи відправку. А на якого *** воно мені треба, ця безкоштовна доставка чи відправка колись там? Якщо затримка з їхньої провини, вони повинні робити переадресацію безкоштовно.
Коротше, ставлення до клієнта жахливе. Гроші за переадресацію не повернули. Дріб"язкове жлобство. Це ж не мільйон -- гроші за доставку. І що найгидотніше -- просять пробачення за заподіяні незручності. Най їм буде багато щастя! Бог пробачить, а я злий.
Я не буду тут вам нічого писати. Написав на ФБ. Спілкувався з вашими в Телеграмі. Від вас жодної допомоги. Мені не потрібна компенсація у вигляді безкоштовної відправки колись там. Мені потрібно, щоб ви мені повернули гроші за переадресацію, яка виникла з вашої провини. А оскільки ваша контора такого не зробить, то нема сенсу з вами тут спілкуватися.
Ситуацію може виправити хіба що колективний позов. Тоді Новій Пошті буде дешевше заплатити всім постраждалим від вас, ніж наймати адвокатів.
І вжийте заходів, щоб ніхто не писав погроз у відповідь на негативні відгуки. Таке враження, що це наймана тітушня. Це погано позначається на вашій репутації. Точніше, на її залишках.
Пишіть їм на фб,вони дуже цього не люблять.Дуже швидко відповідають.Тоді боти не так підвищують їх рейтинги.Під будь яким постом.Ось плсилання) https://www.facebook.com/nova.poshta.official
Тільки фб.Реакція набагато краще.Бо дуде хвалять вони снбе там.Пишіть, хай бачать..Бо кажуть працюють відмінно.В мене телік 1.5 метри іншому ляді вручили, й не знають кому...
Дякую за пораду. Написав, все вирішили. Гроші повернули. Мої нещасні 116 монет. З Вами, як я розумію, складніше, але все рівно бажаю успіхів. Бізнес має бути відповідальним та визнавати свої помилки.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ставлення до клієнтів. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Коротше, ставлення до клієнта жахливе. Гроші за переадресацію не повернули. Дріб"язкове жлобство. Це ж не мільйон -- гроші за доставку. І що найгидотніше -- просять пробачення за заподіяні незручності. Най їм буде багато щастя! Бог пробачить, а я злий.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ситуацію може виправити хіба що колективний позов. Тоді Новій Пошті буде дешевше заплатити всім постраждалим від вас, ніж наймати адвокатів.
І вжийте заходів, щоб ніхто не писав погроз у відповідь на негативні відгуки. Таке враження, що це наймана тітушня. Це погано позначається на вашій репутації. Точніше, на її залишках.