Ходяк Владислав Отзыв написан 5 декабря, 2023 год32 просмотра
Система обробок запитів від клієнтів в телегам боті - на нижчому рівні. Майже 2 доби потрібно чекати, щоби дізнатися інформацію про посилку від оператора в телеграм боті. 1 согласен
Владиславе, всі звернення клієнтів опрацьовуються в порядку черги. Якщо питання термінове, то можна звернутись з у месенджери Фейсбук чи Інстаграм на офіційних сторінках компанії або контакт-центр 098-4-500-609, 050-4-500-609. Там маємо можливість зреагувати швидше. Зі свого боку, аби вибачитися за клопіт, пропонуємо подарунок від нас. Якщо не проти, напишіть, будь ласка, реквізити для доставки.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Робота гарячої лінії - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, Ваше питання нам, аби ми долучилися до вирішення.
За низьку якість побудованого робочого процесу
Номер телефону для оформлення доставки відсутній, напишіть його, будь ласка.
В Awis є фунція автозберігання (адрес відділення та номера телефонів)
Шукайте по номеру ЕН 59 0010 6577 1389