Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, ул. Е.Сверстюка, 11Б 24 червня відправив вантаж (смартфон) з України до Німеччини. На сайті НП вказано: "Термін доставки До 16 днів", не вірте!
28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж.
С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази: "Ми просимо вибачення. Працюємо над вашим питанням."
16 жовтня я написав претензію з вимогою виплати компенсації, але мені було відмовлено оскільки "вантаж не втрачено, отримувач не відповідає, тому ми не можемо доставити вантаж". Так навіщо його доставляти отримувачу, якщо я звернувся майже 4 місяці тому з проханням повернути вантаж?
Всі заявки оброблюються вкрай погано, майже ніколи немає зворотнього зв'язку. А коли він є, у відповідь лунає проста фраза для галочки, - ми працюємо над вашим питанням.
4 місяці вантаж десь лежить і нікому немає діла на бескінченні мої заявки, претензії, листи.
НЕ рекомендую мати жодних відносин з новою поштою глобал!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Скориставшись сервісом, ризикуєте просто втратити гроші, свій вантаж і час
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Новапошта глобал: жахливий сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
28 липня мені повідомили, що вантаж вже в країні призначення і скоро буде в отримувача, що для мене вже було піздно і я попросив повернути вантаж.
С тих пір я чекаю свій вантаж, всі коммунікації з НП зводяться до фрази: "Ми просимо вибачення. Працюємо над вашим питанням."
16 жовтня я написав претензію з вимогою виплати компенсації, але мені було відмовлено оскільки "вантаж не втрачено, отримувач не відповідає, тому ми не можемо доставити вантаж". Так навіщо його доставляти отримувачу, якщо я звернувся майже 4 місяці тому з проханням повернути вантаж?
Всі заявки оброблюються вкрай погано, майже ніколи немає зворотнього зв'язку. А коли він є, у відповідь лунає проста фраза для галочки, - ми працюємо над вашим питанням.
4 місяці вантаж десь лежить і нікому немає діла на бескінченні мої заявки, претензії, листи.
НЕ рекомендую мати жодних відносин з новою поштою глобал!
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочу додати інформації.
Гроші повернули 1.12.2023.
Телефон все ж таки доставили отримувачу 11.12.2023. При тому що я робив декілька заявок на повернення. Телефон в місці призначення вже не потрібний.
Потім ще 2 рази дзвонили і питали, - ваше питання вирішено? Чим ще ми можемо допомогти?
В маршруті посилки видно, що вона поверталася до України, але потім чомусь знов поїхала до отримувача, потім її було втрачено, потім доставлено.
Ось така епопея. Більше 4 місяців на доставку при тому що в рекламі написано: доставка за кордон без затримок, Німеччина від 5 днів.
Уточніть, будь ласка, номер експрес-накладної.
Вам погоджено виплату коштів. Прохання надати фото заповненого бланка претензії та фото Вашого ІПН для виплати.
Бланк тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals_international.pdf
Надішліть фото нам у фейсбук чи інстаграм та вкажіть номер звернення 20231121/12544.
Вдячні Вам за уточнення.
Долучимося до розв'язання цього запиту.
З деталями повернемося згодом.