Таисия Отзыв написан 25 октября, 2023 год14 просмотров
В відділеннях нової пошти ми відправляли посилки при цьому вказали щоб посилки обгорнули в плівку, буде надійніше(в знайомих вже була ситуація, коли посилку пакували на пошті та приїжджало не в повній комплектації). Ми сплатили кошти за плівку. Відправляли в різних відділах. Всі посилки приїхали без плівки, завдяки чому порвали матрац. Це не перша така ситуація, гроші за пересилку все беруть не малі, а таке відношення. Деякі працівники відносяться не відповідно до своєї роботи, через що страждають люди. Хотілось би щоб на це звернули увагу! Я дякую, що всі речі прийшли! Але настрій і матрац вони зіпсували. Також дзвонили на гарячу лінію, ситуація з матрацом будем вирішувати, можливо частину компенсують, як сказали працівники. Будемо чекати!
Достоинства:
Швидка доставка, такі ситуації виникають іноді
Недостатки:
Байдужість деяких працівників та керівників, це не перша проблемна ситуація з новою поштою
тобто як це: сплатили за плівку - а приїхало без плівки?🙄 робітники здерли після вашого уходу плівку з матрасів, чи що? а навіщо? чи може ви кинули матраси на пошті, заплатили, щоб їх запакували, та й пішли собі геть? Треба ж було проконтролювати, якщо заплатили. Я не кажу, що працівники праві, якщо не запакували, але могли це зробити ненавмисно, забути: у них робота кипить, як у вулику, суто людський фактор. Треба не уходити, поки не закінчуть повністю з вашими посилками.
особисто ваша провина тут в тому, що вам самій треба додержуватись Правил, якщо вимагаєте цього від інших. А, згідно Правил, ви повинні бути присутні при пакуванні і оформленні посилки. Все повинно бути закінчене В ПРИСУТНІ КЛІЄНТА та наданий чек, який ви повинні уважно перевірити, чи все в ньому вірно.
Мені знайома звичка продавців кидати на пошті посилки разом із створеними самостійно ТТН, та ще й доручати пошті самій пакувати... А потім дивуються, що щось не так: і коробки більші в десять разів, ніж треба; і плівки немає, яка оплачена... Як то кажуть, "спешка нужна при ловле блох", а в бізнесі потрібна уважність і порядність. Понесли товар здавати - стійте до кінця, дивіться, як і в що пакують, вимагайте, щоб пакували в вашій присутності. Нехай витратите трохи більше часу, зате не втратите гроші за зіпсований товар.
Ми не створювали самі накладну (ви напевно про це подумали). Посилки принесли в коробках, та щоб перестрахуватися попросили обгорнути. Після оформлення вона почала відносити посилки, ми спитали : «а обгорнути?», вона відповіла, що це буде потім при пакуванні. Попрощалися (доброзичливо) з працівником і пішли.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Виникла неприємна ситуація з поштою - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Це не перша така ситуація, гроші за пересилку все беруть не малі, а таке відношення. Деякі працівники відносяться не відповідно до своєї роботи, через що страждають люди.
Хотілось би щоб на це звернули увагу!
Я дякую, що всі речі прийшли! Але настрій і матрац вони зіпсували.
Також дзвонили на гарячу лінію, ситуація з матрацом будем вирішувати, можливо частину компенсують, як сказали працівники. Будемо чекати!
отзыв
Комментарии к отзыву
Мені не шкода цих коштів, але неприємно що така велика компанія і такі помилки.
Я сплатила кошти і не вважаю, що в цьому є моя провина.
Мені знайома звичка продавців кидати на пошті посилки разом із створеними самостійно ТТН, та ще й доручати пошті самій пакувати... А потім дивуються, що щось не так: і коробки більші в десять разів, ніж треба; і плівки немає, яка оплачена... Як то кажуть, "спешка нужна при ловле блох", а в бізнесі потрібна уважність і порядність. Понесли товар здавати - стійте до кінця, дивіться, як і в що пакують, вимагайте, щоб пакували в вашій присутності. Нехай витратите трохи більше часу, зате не втратите гроші за зіпсований товар.
У вас склалась зовсім інша картина ситуація.
Чи можете написати номер накладної, за яким виникла ця ситуація?