Максим Отзыв написан 26 августа, 2023 год9 просмотров
Бачу що заходять і залишають відгуки тільки негативні, а про позитивні мало хто думає, тому вирішив поділитися тим що нова пошта все ж таки дуже лояльна до постійних кліентів. Дівчина продавала мої колонки за 2.5к. вони були тяжкі тож ми іх запакували дуже якісно щоб не пошкодили, але покупець чомусь відмовився забирати тож посилка прийшла назад і ми вирішили забрати її не оглянувши. Дома на наступний день розкрили коробку та виявилось що колонки пошкодили корпус, наче кинувши їх сильно. Дівчина почала писати у підтримку нової пошти, я не вірив в те що вони якось відреагують, але вони зробили повну компенсацію за товар, попередили що це була одноразова акція, в наступний раз вже потрібно буде оглядати посилку на пошті. Тому пошта справді дорожить постійними клієнтами 2 согласны
Ми старанно працюємо та намагаємося уникати подібних інцидентів, проте бувають різні випадки. Ми завжди детально розбираємо кожну ситуацію та намагаємося знайти компромісне вирішення для будь-яких питань. Ми любимо наших клієнтів та готові йти на зустріч.
У майбутньому радимо завжди оглядати посилки при отриманні у відділенні, щоб не виникало неприємних ситуацій 🤝
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Компенсація за товар який пошкодили - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми старанно працюємо та намагаємося уникати подібних інцидентів, проте бувають різні випадки. Ми завжди детально розбираємо кожну ситуацію та намагаємося знайти компромісне вирішення для будь-яких питань. Ми любимо наших клієнтів та готові йти на зустріч.
У майбутньому радимо завжди оглядати посилки при отриманні у відділенні, щоб не виникало неприємних ситуацій 🤝
Дякуємо за підтримку ❤️