Павел Семишан Отзыв написан 11 августа, 2023 год15 просмотров
Відправляв посилку з наложкою, пройшло 2 дня з дати прибуття - статус не забране. телефоную отимувачу - він вже другий день як забраві сплатив. телефоную на горячу лінію- ой зараз вони все оформлять. В якому сенсі зараз? Людина забрала груз і сплатила за нього, а ваші співробітники не оформили і де ті гроші не зрозуміло. Відповідальних не знайти, телефона керівництва ніхто не дає, відгородилися від людей з усіх сторін. Сервіс кошмарний - відношення до клієнтів шахливе. Не Нова Пошта а шарашкіна контора якась. 59001005807444.
Маємо інформацію, що накладну не закрили вчасно через збій при оплаті. Перепрошуємо за незручності, обов'язково працюватимемо над тим, аби ситуації більше не повторювались.
Вчора збій, сьогодні що? Поки я сам не набрав - ніхто і не думав займатись цим питанням. Якщо вчора був збій чому зранку працівники не провели? Чому мене не попередили про збій? Я чекав сьогодні на кошти- чому не оформити сьогодні вчорашнім днем або не надати можливість мені забрати кошти сьогодні -це ж у вас збій, чому таке відношення до людей?
Павле, як і зазначали попередньо, вчора накладну не закрили, бо був технічний збій при оплаті. Його було вирішено, проте вранці накладну не закрили, бо відділення не працювало через повітряну тривогу.
Ми завжди відкриті перед нашими клієнтами, тому готові виправляти наші помилки. Щиро перепрошуємо за те, що змусили хвилюватися та пропонуємо отримати подарунок від компанії, який трішки скрасить очікування коштів. Якщо згодні, то чи можемо відправити його на дані відправника із накладної?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Повний безлад - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що накладну не закрили вчасно через збій при оплаті. Перепрошуємо за незручності, обов'язково працюватимемо над тим, аби ситуації більше не повторювались.
Ми завжди відкриті перед нашими клієнтами, тому готові виправляти наші помилки. Щиро перепрошуємо за те, що змусили хвилюватися та пропонуємо отримати подарунок від компанії, який трішки скрасить очікування коштів. Якщо згодні, то чи можемо відправити його на дані відправника із накладної?