Ви думаєте, що я не звернуся листом із скаргою на вас до вашого керівництва, помиляєтеся, якщо ще раз такі ваші шахрайські ігнори я напишу на вас скаргу листом до вашого головного офісу до керівника. Спробуємо напевно в останній раз, наступна буде письмова скарга до керівника нової почти головного офіс або до засновників. Де відповідь: 1. Якщо був збій, чому оператор НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ, де на це реагування. Та ваша служба постійно запевняла, що ви передзвонюєте. Може вже хвати брехати. Додам, а вона не передзвонила, так як вона кинула трубку (але пишу це не для хворих осіб, не для третіх осіб, які не вміють читати і розуміти, тобто не для шестірок нової почти). 2. Оператор Марія постійно брехала, зухвало себе вела, де її коректна відповідь, яка наводила як мінімум три причині затримки, де її тут правда, а в кінці сказала, що мені ніхто про це не скаже, так як це ніхто не знає, так тоді навіщо було вигадувати якісь історії, де ваша тоді вже служба вказала причини. І це у вас така коректна відповідь, де на це реагування. 3. Де реагування за те, що ви мені тут постійно брешете, і питання, яке порушене мною вирішується за один раз, ви перетворили його на по стор раз якійсь писанини та доведення мною, що ви не праві, де на це реагування. 4. Де реагування за не компетентну Маргариту, на яку було складено скаргу. 2 согласны
Як і зазначали попередньо, за накладною 59000957794400 запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 21.04.2023 до 18:00, о 14:30 посилочка вже була отримана.
За накладною 59000956335294 також запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 18.04.2023 до 18:00, посилка прибула о 13:21. Щодо спілкування з оператором, то маємо інформацію про технічний збій. Також Ви зверталися щодо відправки подарунків, то зауважимо, що звернення клієнтів дійсно обробляються по чергово, але один подарунок виїхав раніше через те, що різні фахівці оброблюють звернення, Ваші два звернення з подарунками потрапили до різних фахівців, у випадку з першим подарунком, у фахівця була більша кількість звернень ніж у фахівця, який обробляв звернення з другим подарунком, тому перший подарунок приїхав трішечки пізніше. Добре, що врешті-решт Ви отримали обидва подарунки.
Щодо вашого побажання про вміст подарунка, на той момент в наявності були тільки подарунки з кавою, аби не залишати Вас взагалі без презенту, колеги відправили те, що було в наявності.
Нова почта шахраї, ви читати вмієте, я вас про що запитував, де відповіді на поставлені 4 питання. Зрозумів, ігнор шахраїв як завжди. Нічого, наступна моя скарга до вашого керівника нової почти або їх засновників.
Добрий день! Перепрошуємо за очікування. За вказаними накладними запізнень не виявлено. Стосовно спілкування з оператором, то, як вже повідомляли, стався збій. Всі звернення клієнтів обробляються почергово. У якості вибачення Вам відправили 2 подарунки. Сподіваємось, що ще зможемо виправити враження про нашу співпрацю.
Все одно на 4 питання ви взагалі не відповіли, повне ігнорування. Друге, сто раз писалося, якщо збій, чому тоді не передзвонили, так як ваша служба постіно запевняє, що передзвонюють, де відповідь, хвати брехати та ігнорувати. Ви зазначили, що в якості вибачень відправили 2 подарунки, тобто відправили, але до цього часу мені ще нічого від вас не відправляли.
Доброго ранку! Нам дуже прикро, що у Вас склався негативний досвід співпраці із нашою компанію. Надайте, будь ласка, номер накладної, за якою лишилося питання. Обіцяємо все перевірити та швидко повернутися із відповіддю.
На ваше прохання надаю дів накладні, але якщо ви як і раніше напишете, що Марія надала коректну відповідь, значить ви просто розмову її зі мною не прослуховували, де вона брехала, вигадувала різні історії, а потім сказала, що мені ніхто не скаже, а в кінцевому ви відповіли нібито причини затримки. Яка бросила трубку, якщо технічний збій, яка не передзвонила. Я не буду повторюватися, мої 4 питання вже давно задані, дайте по ним правдиву відповідь та реагування. Надаю ТН 59000957794400, 59000956335294.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова почта ШАХРАЇ, рекомендую писати скарги до їх керівника - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Де відповідь:
1. Якщо був збій, чому оператор НЕ ПЕРЕДЗВОНИВ, де на це реагування. Та ваша служба постійно запевняла, що ви передзвонюєте. Може вже хвати брехати. Додам, а вона не передзвонила, так як вона кинула трубку (але пишу це не для хворих осіб, не для третіх осіб, які не вміють читати і розуміти, тобто не для шестірок нової почти).
2. Оператор Марія постійно брехала, зухвало себе вела, де її коректна відповідь, яка наводила як мінімум три причині затримки, де її тут правда, а в кінці сказала, що мені ніхто про це не скаже, так як це ніхто не знає, так тоді навіщо було вигадувати якісь історії, де ваша тоді вже служба вказала причини. І це у вас така коректна відповідь, де на це реагування.
3. Де реагування за те, що ви мені тут постійно брешете, і питання, яке порушене мною вирішується за один раз, ви перетворили його на по стор раз якійсь писанини та доведення мною, що ви не праві, де на це реагування.
4. Де реагування за не компетентну Маргариту, на яку було складено скаргу.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
За накладною 59000956335294 також запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 18.04.2023 до 18:00, посилка прибула о 13:21. Щодо спілкування з оператором, то маємо інформацію про технічний збій. Також Ви зверталися щодо відправки подарунків, то зауважимо, що звернення клієнтів дійсно обробляються по чергово, але один подарунок виїхав раніше через те, що різні фахівці оброблюють звернення, Ваші два звернення з подарунками потрапили до різних фахівців, у випадку з першим подарунком, у фахівця була більша кількість звернень ніж у фахівця, який обробляв звернення з другим подарунком, тому перший подарунок приїхав трішечки пізніше. Добре, що врешті-решт Ви отримали обидва подарунки.
Щодо вашого побажання про вміст подарунка, на той момент в наявності були тільки подарунки з кавою, аби не залишати Вас взагалі без презенту, колеги відправили те, що було в наявності.