Відповідаю новій почті тут, так як по раніше переписках нова почта шахрай те брехуни ігнорують. І де ви тут відповіли на моє питання, що дана шахрайка Марія, номер якої 8056, мені постійно ВИГАДУВАЛА, БРЕХАЛА, і кинула трубку. Ви вже забрехалися, тобто, значить така поведінка вашого працівника нормальна, яка брехала та вигадувала, де те, що ви написали, відповідь по цьому. Друге, технічний збій, що ви брешете, який збій, а як же ваша служба неодноразово мене запевняла, що при перериву дзвінка ваші працівники передзвонюють, то чому дана шахрайка не передзвонила, а тому що вона бросила трубку, так що ви теж вже забрехалися. З приводу запізнення, не брешіть, яка черга, на дайте список всієї черги, де всім відправляли подарок у термін більший як пів місяці, знову ви забрехалися, ну так, вам вже не привикати брехати. Марія, номер якої 8056, розмовляв 26.05.2023 о 11 год. 21 хв. Маргарита, яка по моєму спочатку назвалася Света, а потім на моє прохання назватися, назвалася Маргарита, якщо я не помиляюся, розмовляв 26.05.2023 о 11 год. 18 хв. 2 согласны 2 не согласны
Як і зазначали вже неодноразово в попередніх зверненнях, за накладною 59000957794400 запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 21.04.2023 до 18:00, о 14:30 посилочка вже була отримана.
За накладною 59000956335294 також запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 18.04.2023 до 18:00, посилка прибула о 13:21. Щодо спілкування з оператором, то маємо інформацію про технічний збій. Також Ви зверталися щодо відправки подарунків, то зауважимо, що звернення клієнтів дійсно обробляються по чергово, але один подарунок виїхав раніше через те, що різні фахівці оброблюють звернення, Ваші два звернення з подарунками потрапили до різних фахівців, у випадку з першим подарунком, у фахівця була більша кількість звернень ніж у фахівця, який обробляв звернення з другим подарунком, тому перший подарунок приїхав трішечки пізніше. Добре, що врешті-решт Ви отримали обидва подарунки.
Щодо вашого побажання про вміст подарунка, на той момент в наявності були тільки подарунки з кавою, аби не залишати Вас взагалі без презенту, колеги відправили те що було в наявності.
Як і я вже зазначав неодноразово в попередніх питаннях, але ви все одно полишаєте свій задум постійно брехати, повідомляю, коли ваша служба вже навчиться, а може ви і не хочете, відповідати по суті.
Я вже неодноразово до вас писав, повторюю, але це вже і недивно, так як нова почта шахраї.
1. Якщо був збій, чому оператор НЕ ПЕРДЗВОНИВ, де на це реагування, де за це компенсація. Та ваша служба постійно запевняла, що ви передзвонюєте. Може вже хвати брехати. Додам, а вона не передзвонила, так як вона кинула трубку (але пишу це не для хворих осіб, не для третіх осіб, які не вміють читати і розуміти.).
2. Оператор Марію постійно брехала, зухвало себе вела, де її коректна відповідь, яка наводила як мінімум три причині затримки, де її тут правда, а в кінці сказала, що мені ніхто про це не скаже, так як це ніхто не знає, так тоді навіщо було вигадувати якісь історії, де ваша тоді вже служба вказала причини. І це у вас така коректна відповідь, де за це компенсація.
3. Де компенсація за те, що ви мені тут постійно брешете, і питання, яке порушене мною вирішується за один раз, ви перетворили його на по стор раз якійсь писанини та доведення мною, що ви не праві, де за це компенсація.
так он чого ти хочеш! Крім двох подарунків, що вже отримав, хочеш іще чотири!!! По кожному з чотирьх перерахованих тобою пунктах ти хочеш компенсацію - чотири подарунки! Потім, в процесі відправлення, тобі знов здасться, що на тебе хтось не так подивився, не так відповів, не так трубку повісив - і ти вже висунеш вісім пунктів (або більше) і будеш вимагати вісім подарунків?! Це ти од Нової пошти так ніколи не отчепишся!
не вгадав! я звичайний клієнт Нової пошти. Цікавлюсь відгуками, часто тебе тут бачу і не міг зрозуміти, чого ти без кінця тут ниєш. Дуже багато слів із-за якоїсь дрібниці (то не так слухалку повісили, то подарунки не так вислали замість того, щоб подякувати за них, і т.д...) - а воно он що! Тобі сподобалось і ти шукаєш, до чого іще причепитися, щоб тобі іще дали подарунків! Інакше кажучи, займаєшся рекетом. Висмоктуєш з пальця (чи може ще звідкілясь) різні причини і шантажуєш поганими відгуками. Мабуть, такий спосіб заробітку собі вигадав. Працювати не хочеш, а сидиш строчиш несинітниці про свої походеньки, під лоха косиш. Таке враження, що ти що не ступнеш один крок - і кожного разу якісь непорозуміння трапляються! Може, пора голову включати та навчитись користуватись Гуглом, щоб перш, ніж щось зробити, уважно вивчити інформацію з усих боків, почитати Правила, форуми споживачів і т.д.? Але ні, тобі це не цікаво, тому що ти навмисно створюєш ситуації, на яких можна було б отримати якусь вигоду. Наприклад, ти пристосувався, що давно не купуєш каву в магазині, бо Нова пошта забезпечує тебе кавою в повному обсязі.
Шестірка нової почти, це тебе нова почта за лоха тримає, хоча ти і є лох , і хватить тут соплі свої вивішувати та нити, тобі нова почта за твоє постійне ниття не доплатить. На завершення для особо обдарованих, навчись спочатку читати і твій непотріб нікому тут не потрібен.
Коли ти вже на зрозумілій мові навчишся писати, чого саме ти хочеш? 100500 разів одна й та ж маячня! Ти думаєш, що там тільки про тебе й думають? Треба писати коротко і по факту. Наскільки я зміг зрозуміти із 100500 твоїх однакових відгуків, що тебе не задовольнили два однакових подарунки від Нової пошти з кавою. Тобі хотілося з коциком. Але тобі вже відповіли багато разів, що з коциком на той час не було. Щоб не оставити тебе зовсім без подарунка, тобі вислали два однакових, з кавою.
Як то кажуть, дарованому коню в зуби не дивляться. Всим би хотілося краще коцика. Але від того, що ти будеш тероризувати, вже нічого не зміниш.
Щоб тебе можна було зрозуміти, пиши зрозуміло: "Мені пошта подарувала каву, а я хочу коцика. А вона мені не дає." От і все. Але ж тобі вже відповіли: "не було їх на той час".
Якщо ти не вмієш читати або не розумієш мови, то якого ти тоді тут робиш, заблудився. Якщо не вмієш читати, дорога до першого класу, може там навчать, як потрібно в першу чергу звертатися.
Якщо ти зміст не розумієш, то якого ти ту ниєш, краще іди до школи, якщо не пізно. На себе тикать будеш.
Навіщо замість "хочу, щоб мені пошта коцика подарувала" - писати стільки непотрібної маячні?
А шахраями людей хіба можна називати без вироку суду? Ти дощебечешся тут, що жінка, яку ти без кінця називаєш шахрайкою, подасть на тебе заяву в поліцію. І до тебе одного сонячного дня постукають в двері суворі дяді в поліцейській формі. Там тебе навчать бути ввічливим та включати мозок, що, де і як можна говорити, коли отримаєш строк.
Коцик, якраз маячню розводиш саме ти, і щебечеш тут ти, а навіть більше, розвозиш тут свій гній. Я бачу, що тобі ці дяді вже вправили твій мозок, але мабуть перестаралися, як що він у тебе ще є, а може взагалі і не було. До речі, це ти згадуєш про свій строк в психлікарні, який нажаль ще не закінчився. Мабуть телесеріал Санта-Барбару передивився про твоє затримання дядями, мабуть співчуваю. На завершення, не розводь тут свій непотріб.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова почта це ШАХРАЇ, БРЕХУНИ та ІГНОРЩИКИ - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
І де ви тут відповіли на моє питання, що дана шахрайка Марія, номер якої 8056, мені постійно ВИГАДУВАЛА, БРЕХАЛА, і кинула трубку. Ви вже забрехалися, тобто, значить така поведінка вашого працівника нормальна, яка брехала та вигадувала, де те, що ви написали, відповідь по цьому. Друге, технічний збій, що ви брешете, який збій, а як же ваша служба неодноразово мене запевняла, що при перериву дзвінка ваші працівники передзвонюють, то чому дана шахрайка не передзвонила, а тому що вона бросила трубку, так що ви теж вже забрехалися.
З приводу запізнення, не брешіть, яка черга, на дайте список всієї черги, де всім відправляли подарок у термін більший як пів місяці, знову ви забрехалися, ну так, вам вже не привикати брехати.
Марія, номер якої 8056, розмовляв 26.05.2023 о 11 год. 21 хв.
Маргарита, яка по моєму спочатку назвалася Света, а потім на моє прохання назватися, назвалася Маргарита, якщо я не помиляюся, розмовляв 26.05.2023 о 11 год. 18 хв.
2 согласны 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Як і зазначали вже неодноразово в попередніх зверненнях, за накладною 59000957794400 запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 21.04.2023 до 18:00, о 14:30 посилочка вже була отримана.
За накладною 59000956335294 також запізнення не виявлено, розрахункова дата прибуття була 18.04.2023 до 18:00, посилка прибула о 13:21. Щодо спілкування з оператором, то маємо інформацію про технічний збій. Також Ви зверталися щодо відправки подарунків, то зауважимо, що звернення клієнтів дійсно обробляються по чергово, але один подарунок виїхав раніше через те, що різні фахівці оброблюють звернення, Ваші два звернення з подарунками потрапили до різних фахівців, у випадку з першим подарунком, у фахівця була більша кількість звернень ніж у фахівця, який обробляв звернення з другим подарунком, тому перший подарунок приїхав трішечки пізніше. Добре, що врешті-решт Ви отримали обидва подарунки.
Щодо вашого побажання про вміст подарунка, на той момент в наявності були тільки подарунки з кавою, аби не залишати Вас взагалі без презенту, колеги відправили те що було в наявності.
Я вже неодноразово до вас писав, повторюю, але це вже і недивно, так як нова почта шахраї.
1. Якщо був збій, чому оператор НЕ ПЕРДЗВОНИВ, де на це реагування, де за це компенсація. Та ваша служба постійно запевняла, що ви передзвонюєте. Може вже хвати брехати. Додам, а вона не передзвонила, так як вона кинула трубку (але пишу це не для хворих осіб, не для третіх осіб, які не вміють читати і розуміти.).
2. Оператор Марію постійно брехала, зухвало себе вела, де її коректна відповідь, яка наводила як мінімум три причині затримки, де її тут правда, а в кінці сказала, що мені ніхто про це не скаже, так як це ніхто не знає, так тоді навіщо було вигадувати якісь історії, де ваша тоді вже служба вказала причини. І це у вас така коректна відповідь, де за це компенсація.
3. Де компенсація за те, що ви мені тут постійно брешете, і питання, яке порушене мною вирішується за один раз, ви перетворили його на по стор раз якійсь писанини та доведення мною, що ви не праві, де за це компенсація.
4. Де компенсація за не компетентну Маргариту.
Як то кажуть, дарованому коню в зуби не дивляться. Всим би хотілося краще коцика. Але від того, що ти будеш тероризувати, вже нічого не зміниш.
Щоб тебе можна було зрозуміти, пиши зрозуміло: "Мені пошта подарувала каву, а я хочу коцика. А вона мені не дає." От і все. Але ж тобі вже відповіли: "не було їх на той час".
Якщо ти зміст не розумієш, то якого ти ту ниєш, краще іди до школи, якщо не пізно. На себе тикать будеш.
А шахраями людей хіба можна називати без вироку суду? Ти дощебечешся тут, що жінка, яку ти без кінця називаєш шахрайкою, подасть на тебе заяву в поліцію. І до тебе одного сонячного дня постукають в двері суворі дяді в поліцейській формі. Там тебе навчать бути ввічливим та включати мозок, що, де і як можна говорити, коли отримаєш строк.