Моє замовлення з аліекспрес не доставлене мені через помилку в завищеній оцінці вартості і потребі розмитнювати посилку. Я був з цим не згоден, бо я заплатив менше за замовлення, а мені нарахували розмитнення з більшої суми( де вони її взяли невідомо) і автоматично через місяць ще 15.02.2022 р."нова так звана пошта" мала відправити назад в Китай продавцеві з аліекспрес.Та вже більше року продавець назад її не отримав, про що я йому нагадую, а він відписує що не отримав її назад. Отже посилку вкрала нова пошта! Доказів що посилка отримана продавцем з аліекспресу нова пошта не надала. ОТЖЕ, ЇЇ БУЛО ВКРАДЕНО. НОМЕР RSAENM0006958300. БУДУ ПИСАТИ КРУГОМ ЩО НОВА ПОШТА КРАДЕ ПОСИЛКИ!!!
"Рік назад"...🙄 Ви що, не знаєте процедуру? Якщо продавець щось неправильно заповнив, до закінчення строку захисту (зазвичай це 70-90 днів) відкриваєте суперечку і повертаєте назад свої гроші. А продавець, в свою чергу, подає скарги на пошту і повертає собі гроші за посилку, якщо вона до нього не повернулася. Скоріш за все, продавець вже давно або отримав посилку або гроші за неї, а вас водить за носа. Треба вчасно відкривати суперечку, а не бігати тепер і писати якісь несинітниці.
пошта обов'язково відповість. А я сам дуже часто купую на Алі, тому знаю, що через рік або два не шукають посилку. Треба вивчити процедуру, що робити, якщо посилка пропаде, до того, як щось купувати в Китаї.
До речі, вам гроші за неї повернули чи ви досі чекаєте, коли посилка дійде до продавця?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
нова пошта вкрала посилку, а точніше не повернула продавцю на аліекспрес - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
БУДУ ПИСАТИ КРУГОМ ЩО НОВА ПОШТА КРАДЕ ПОСИЛКИ!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
відстежити вже не має можливості. Якщо у Вас виникне актуальне питання,
напишіть нам, будь ласка, обовʼязково допоможемо у вирішенні питання.
Гарного дня!
неприємна ситуація. Ми обовʼязково передамо інформацію нашим колегам з
профільного відділу, аби детальніше розібратись в ситуації.
До речі, вам гроші за неї повернули чи ви досі чекаєте, коли посилка дійде до продавця?