Раніше на цей ваш брехливий коментар я вже давав відповідь, повторюю. Який технічний збій, що ви брешете, який збій, а як же ваша служба неодноразово мене запевняла, що при перериву дзвінка ваші працівники передзвонюють, то чому дана шахрайка не передзвонила, а тому що вона бросила трубку, так що ви теж вже забрехалися. Де ваше реагування на це, на те, що не передзвонила, а взагалі на те, що кинула трубку. Оце ви забрехалися, Марія, номер якої 8056, надавала правдиву відповідь, та вона як мінімум говорила три причини, а тоді сказала, що причину затримки назвати та установити взагалі ніхто не може, то де ж правдиву надали відповідь, виходить, що ви просто розмову не прослуховували, ви тоді виходе такі ж самі ШАХРАЇ ТА БРЕХУНИ. З приводу запізнення, не брешіть, яка черга, надайте список всієї черги, де всім відправляли подарок у термін більший як пів місяці, знову ви забрехалися, ну так, вам же вже не привикати брехати. 4 согласны 2 не согласны
Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення номер телефону, з якого здійснювали дзвінок та орієнтований час. Та зазначте у повідомленні номер звернення: 20230524/02094. Обіцяємо у всьому розібратися.
Ви можете надати якусь іншу адресу, куди мені потрібно написати, не соціальні мережі, ви надали фезбук. Якщо із соц. Сітей, то можна вайбер, або електронну адресу.
У нас дійсно стався технічний збій та наразі всі сервіси відновили свою роботу. Також було дуже багато звернень від клієнтів, які опрацьовувались згідно з чергою.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та дуже хочемо допомогти вирішити Ваше питання.
Для цього, будь ласка, напишіть нам на зазначену адресу номер телефону, з якого Ви зверталися до контакт-центру та суть самого питання, аби ми змогли перевірити та у всьому розібратися.
Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення номер телефону, з якого здійснювали дзвінок та орієнтований час. Та зазначте у повідомленні номер звернення: 20230524/02094. Обіцяємо у всьому розібратися.
Ви можете надати якусь іншу адресу, куди мені потрібно написати, не соціальні мережі, ви надали фезбук. Якщо із соц. Сітей, то можна вайбер, або електронну адресу.
І ви мені знову що пишете, ви взагалі читаєте, що ви пишете і що я пишу??? І довго ще ця карусель буде?
26.05.2023 року я відправив вам, на ваші прохання, нібито необхідні вам дані, але сьогодні вже 30.05.2023 року і відповіді від вас вже ніякої. Взагалі ще довго чикати, чи як завжди, як останнім часом нова почта змінилася, нажаль, в гіршу сторону.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Тут відповідають від нової почти ШАХРАЇ БРЕХУНИ та ІГНОРЩИКИ споживачів. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Який технічний збій, що ви брешете, який збій, а як же ваша служба неодноразово мене запевняла, що при перериву дзвінка ваші працівники передзвонюють, то чому дана шахрайка не передзвонила, а тому що вона бросила трубку, так що ви теж вже забрехалися. Де ваше реагування на це, на те, що не передзвонила, а взагалі на те, що кинула трубку.
Оце ви забрехалися, Марія, номер якої 8056, надавала правдиву відповідь, та вона як мінімум говорила три причини, а тоді сказала, що причину затримки назвати та установити взагалі ніхто не може, то де ж правдиву надали відповідь, виходить, що ви просто розмову не прослуховували, ви тоді виходе такі ж самі ШАХРАЇ ТА БРЕХУНИ.
З приводу запізнення, не брешіть, яка черга, надайте список всієї черги, де всім відправляли подарок у термін більший як пів місяці, знову ви забрехалися, ну так, вам же вже не привикати брехати.
4 согласны 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що ми Вас засмутили.
Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення номер телефону, з якого здійснювали дзвінок та орієнтований час. Та зазначте у повідомленні номер звернення: 20230524/02094. Обіцяємо у всьому розібратися.
У нас дійсно стався технічний збій та наразі всі сервіси відновили свою роботу. Також було дуже багато звернень від клієнтів, які опрацьовувались згідно з чергою.
Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та дуже хочемо допомогти вирішити Ваше питання.
Для цього, будь ласка, напишіть нам на зазначену адресу номер телефону, з якого Ви зверталися до контакт-центру та суть самого питання, аби ми змогли перевірити та у всьому розібратися.
Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення номер телефону, з якого здійснювали дзвінок та орієнтований час. Та зазначте у повідомленні номер звернення: 20230524/02094. Обіцяємо у всьому розібратися.
Я вже вам це відповів, що:
Куди це у приватні повідомлення, мені невідомо?
Ви написали:
Надішліть нам, будь ласка, дані сюди: https://business.facebook.com.
Я вам написав:
Ви можете надати якусь іншу адресу, куди мені потрібно написати, не соціальні мережі, ви надали фезбук. Якщо із соц. Сітей, то можна вайбер, або електронну адресу.
І ви мені знову що пишете, ви взагалі читаєте, що ви пишете і що я пишу??? І довго ще ця карусель буде?
У зверненні обов'язково повідомте номер звернення - 20230524/02094.