Спостерігала сьогодні, 04.05.23р. з 10.30 до 11.30 ранку, поки стояла в черзі, на відділенні Нової пошти, наступну картину. Пишу, бо не хочу, щоб наступного разу ТАКЕ ж саме було зі мною. Людям поприходили сповіщення прийти за посилкою. Вони прийшли. Оператор (висока, дуже пишна дівчина з довгим волоссям) находила посилку в комп'ютері, відмічала її полученою.... а потім казала, що посилка ще в машині і треба почекати. Казала невнятно, монотонно, незрозуміло, собі під ніс, починаючи обслуговувати наступного клієнта. Скільки чекати, де їм чекати, - перелякані люди не могли зрозуміти, тому що офіційно вважається, що свою посилку вони вже отримали, а вони її не отримували. Шановна пані оператор навіть не спитала, чи є у людини час чекати, чи є здоров'я стояти чекати. Можливо, дехто б прийшов пізніше або в другий день. А люди не могли відійти, бо посилку вже помітили полученою. На додаток до всього, оператор тихенько зникла, а на її міці з'явився хлопець, який нічого не знав про людей, яким начебто видали посилки, але не віддавали. Вона йому навіть нічого не сказала про цих людей, яким вона не видала посилки! Добре, що хлопець виявився чесним і віддав, коли люди йому пояснили. Все це було не менше, чим на протязі часу. Велике прохання вжити заходів, щоб більше ніколи такого не робили. Таких ноу-хау точно не потрібно. Поки дійсно не принесуть і не вручать в руки посилку - нехай не помічають її врученою! Це грубе порушення всього, що тільки можна порушити.
Нова пошта відділення 2, вул. Садова 1, м. Куп'янськ Харківської обл.
Недостатки:
Запрошують прийти отримати відправлення, коли ще треба час чекати, коли його вигрузять з машини.
Відмічають офіційно відправлення врученим, коли ще не вручили, а потім ставлять до відома, що треба почекати невідомо скільки.
Дійсно, а що в такому випадку треба робити, коли твою посилку по компьютеру пробили, що вже тобі видали, і пропонують погуляти деякий час?🤔 Як правильно діяти? Тим паче, якщо оператор зовсім тобі незнайома. Де гарантія, що вона не скаже потім: ти шахрай і прийшов вимагати вдруге посилку, яку вже отримав, ще й викличе поліцію?😳 А якщо відмовишся йти гуляти і почнеш вимагати негайного видати посилку - черга почне репетувати, що затримую їх і теж викличуть поліцію!🥺 Оце задачка...🤔
Просимо вибачення за незручності. З розмови з’ясовано, що дійсно оператор закрив одну накладну аби при вивантаженні сканер повідомив про сканування закритої накладної та її видали клієнту, як в результаті і трапилося.
Але це була лише одна посилка, усі хто звернувся до відділення отримали свої відправлення та жодної закритої не залишилися - керівник відділенння особисто закриває операційний день та перевіряє звіти. На жаль, клієнтам доводиться очікувати кінця вивантаження авто.
Оскільки відділення знаходиться понад 100 км від міста Харків, авто в дорозі 2 години.
Тому по приїзду, щоб видавати вантажі, які прибули, необхідно дочекатися розвантаження авто.
Вас явно заплутують и вводять в оману. До чого тут Харків і два часа їзди,🤦 а тим паче позакриті до кінця дня накладні....🤦 Все набагато простіше: машина з Харкова в Куп'янськ прибула за графіком, вже людям прийшли на телефон запрошення отримати посилки...... Бог з ними, нехай їх ще не встигли вигрузити з машини, поки люди прийшли..... Люди відносяться з розумінням і повагою до працівників відділення, готові прийти трохи пізніше за посилками... Але проблема в тому, що працівниця відділення ТУ ПОСИЛКУ, ЩО ЩЕ ЗНАХОДИТЬСЯ В МАШИНІ, ЗАЗНАЧАЛА В КОМП'ЮТЕРІ ЯК ПОЛУЧЕНУ! І не одній людині, як Вам кажуть! Бабусі, молодиці, двом воєнним.... І, мабуть, не тільки їм. Зрозуміло, що до кінця дня цих людей відпустили, ночувати у відділенні не залишили. Тут Вам керівник відділення не збрехав. Але навіщо вони зазначали в компьютері посилки як вручені, коли вони ще лежать в машині? А може, їх там немає, по дорозі загубили? А зазначали начебто вручили клієнту! Ось про що річ.
Начебто зрозуміло все написала: НЕХАЙ НАПЕРЕД НЕ ЗАЗНАЧАЮТЬ В КОМПЬЮТЕРІ ПОСИЛКУ ОТРИМАНОЮ, ПОКИ РЕАЛЬНО НЕ ВРУЧАТЬ ЇЇ ОТРИМУВАЧУ. Розумієте? Посилку ще не віддали, вона знаходиться в машині (а може і не знаходиться), а в комп'ютері вже зазначили, що віддали! І розповідають Вам якісь несинітниці.
Сподіваюсь, що вони все зрозуміли, просто таким чином виправдовують себе, і дуже сподіваюсь, що не будуть нікому більш так робити.
Хоча, можливо, начальник відділення дійсно не зрозумів, про що йде річ. Можливо, він навіть такого і уявити собі не може. Це робила висока повна дівчина.
Нехай на цей раз питання буде закрито. Але у відділенні тепер завжди буду вести відеозапис на той випадок, якщо і мені зазначуть посилку виданою до того, як її знайдуть.
Хто ще не зрозумів - перечитайте сам відгук. В підсумку, посилки-то людям видали, але нерви потріпали: ЗАЗНАЧИЛИ ПОЛУЧЕНИМИ, але видали через годину.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Відмічає посилку виданою, а сама не видає - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Людям поприходили сповіщення прийти за посилкою. Вони прийшли. Оператор (висока, дуже пишна дівчина з довгим волоссям) находила посилку в комп'ютері, відмічала її полученою.... а потім казала, що посилка ще в машині і треба почекати. Казала невнятно, монотонно, незрозуміло, собі під ніс, починаючи обслуговувати наступного клієнта. Скільки чекати, де їм чекати, - перелякані люди не могли зрозуміти, тому що офіційно вважається, що свою посилку вони вже отримали, а вони її не отримували.
Шановна пані оператор навіть не спитала, чи є у людини час чекати, чи є здоров'я стояти чекати. Можливо, дехто б прийшов пізніше або в другий день. А люди не могли відійти, бо посилку вже помітили полученою.
На додаток до всього, оператор тихенько зникла, а на її міці з'явився хлопець, який нічого не знав про людей, яким начебто видали посилки, але не віддавали. Вона йому навіть нічого не сказала про цих людей, яким вона не видала посилки! Добре, що хлопець виявився чесним і віддав, коли люди йому пояснили.
Все це було не менше, чим на протязі часу.
Велике прохання вжити заходів, щоб більше ніколи такого не робили. Таких ноу-хау точно не потрібно. Поки дійсно не принесуть і не вручать в руки посилку - нехай не помічають її врученою! Це грубе порушення всього, що тільки можна порушити.
Нова пошта відділення 2, вул. Садова 1, м. Куп'янськ Харківської обл.
отзыв
Комментарии к отзыву
Зв'яжемось з колегами для вирішення ситуації, як тільки отримаємо результат, неодмінно сповістимо Вас.
Але це була лише одна посилка, усі хто звернувся до відділення отримали свої відправлення та жодної закритої не залишилися - керівник відділенння особисто закриває операційний день та перевіряє звіти. На жаль, клієнтам доводиться очікувати кінця вивантаження авто.
Оскільки відділення знаходиться понад 100 км від міста Харків, авто в дорозі 2 години.
Тому по приїзду, щоб видавати вантажі, які прибули, необхідно дочекатися розвантаження авто.
Начебто зрозуміло все написала: НЕХАЙ НАПЕРЕД НЕ ЗАЗНАЧАЮТЬ В КОМПЬЮТЕРІ ПОСИЛКУ ОТРИМАНОЮ, ПОКИ РЕАЛЬНО НЕ ВРУЧАТЬ ЇЇ ОТРИМУВАЧУ. Розумієте? Посилку ще не віддали, вона знаходиться в машині (а може і не знаходиться), а в комп'ютері вже зазначили, що віддали! І розповідають Вам якісь несинітниці.
Сподіваюсь, що вони все зрозуміли, просто таким чином виправдовують себе, і дуже сподіваюсь, що не будуть нікому більш так робити.
Хоча, можливо, начальник відділення дійсно не зрозумів, про що йде річ. Можливо, він навіть такого і уявити собі не може. Це робила висока повна дівчина.
Нехай на цей раз питання буде закрито. Але у відділенні тепер завжди буду вести відеозапис на той випадок, якщо і мені зазначуть посилку виданою до того, як її знайдуть.
Хто ще не зрозумів - перечитайте сам відгук. В підсумку, посилки-то людям видали, але нерви потріпали: ЗАЗНАЧИЛИ ПОЛУЧЕНИМИ, але видали через годину.