Марія Отзыв написан 28 апреля, 2023 год21 просмотр
Відділення 1, м.Костопіль , вул. Рівненська 107 Не рекомендую замовляти посилки з Аліекспресс Новою поштою, адже вони їх часто "гублять" Моє замовлення з Аліекспресс прибуло в Україну про що мене не сповістили, ні смс, ні дзвінка, нічого. Я уточняла на двох відділеннях на які зазвичай мені приходили замовлення з Алі, чи прибула на відділення посилка, називала номер, повністю данні отримувача, мені відповідали ні, нічого немає. Коли пройшло три місяці від замовлення, я вирішила написати листа в службу підтримки клієнтів(електронна пошта), щоб дізнатись в чому причина. Саме цікаве те, що мені відписали відразу і в листі було вказано що моя посилка пробула певний термін на відділенні, але її ніхто не забрав і відповідно вона поїхала на склад незатребуваних товарів, а вартість повернення на відділення всього то 20-30грн, написав спеціаліст. Нова пошта скажіть мені якого біса я маю платити за повернення своєї посилки, якщо ви жодного разу мене не сповістили що вона на відділенні?! Я погодилась і посилку повернули на відділення, далі саме цікаве ;) Як пояснила мені дівчинка на відділенні проблема в тому що мене не сповістили про прибуття - це невірно вказаний номер, на ттн що була наклеєна на пакеті, там було вказано номер +3800000000, і тому ми не могли вам дозвонитись, ми почали здирати цю ттн і під нею ще одна ттн Нової пошти, на ній вірно вказаний мій номер, мої ПІБ , відповідно я запитую чому я маю платити за вашу необачність? Ви змусили мене чекати моє замовлення декілька місяців, хоча по факту воно прибуло на відділення через два тижня після оформлення на Алі, я відповідно кажу що не буду оплчувати доставку тому що моєї вини тут немає і мені кажуть або ви оплачуєте, або ми повертаємо назад на склад, такої наглості я не очікувала!! Я запитую чи можу я написати заяву на відшкодування коштів, адже всі данні вказані правильно, а те що ви помились коли друкували ттн не моя вина Мені відповіли: "дзвоніть на гарячу лінію і розбирайтесь але кошти вам за це врядлі повернуть!" Дякую за зіпсований настрій і "саму швидку доставку" Прикро що так вийшло, тепер замовляю тільки через Укрпошту, приходиться довше чекати але вони відповідальні і не гублять посилки як НП
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Працівники хамливі, байдуже ставляться до клієнтів
Не розумію, навіщо посилку самому шукати... В такому випадку я пишу на Алі в магазин, в якому робила замовлення.
В мене була подібна ситуація: часу на доставку було ще достатньо, але я звернула увагу, що моя посилка давно в моєму місці, а я її досі не отримала і ніяких смс-повідомленнь про їх прибуття не теж. Написала в магазин Алі і працівник швидко вирішив це питання і за це я не платила і нічого не шукала
Спілкувалась з продавцем з Алі і він повідомляв що посилка вже в Україні , а далі просив зв'язуватись з службою доставки яка доставляла, адже він не моє доступу їх даних🤷♀️
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Шахрайство - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Не рекомендую замовляти посилки з Аліекспресс Новою поштою, адже вони їх часто "гублять"
Моє замовлення з Аліекспресс прибуло в Україну про що мене не сповістили, ні смс, ні дзвінка, нічого. Я уточняла на двох відділеннях на які зазвичай мені приходили замовлення з Алі, чи прибула на відділення посилка, називала номер, повністю данні отримувача, мені відповідали ні, нічого немає. Коли пройшло три місяці від замовлення, я вирішила написати листа в службу підтримки клієнтів(електронна пошта), щоб дізнатись в чому причина. Саме цікаве те, що мені відписали відразу і в листі було вказано що моя посилка пробула певний термін на відділенні, але її ніхто не забрав і відповідно вона поїхала на склад незатребуваних товарів, а вартість повернення на відділення всього то 20-30грн, написав спеціаліст.
Нова пошта скажіть мені якого біса я маю платити за повернення своєї посилки, якщо ви жодного разу мене не сповістили що вона на відділенні?!
Я погодилась і посилку повернули на відділення, далі саме цікаве ;)
Як пояснила мені дівчинка на відділенні проблема в тому що мене не сповістили про прибуття - це невірно вказаний номер, на ттн що була наклеєна на пакеті, там було вказано номер +3800000000, і тому ми не могли вам дозвонитись,
ми почали здирати цю ттн і під нею ще одна ттн Нової пошти, на ній вірно вказаний мій номер, мої ПІБ , відповідно я запитую чому я маю платити за вашу необачність? Ви змусили мене чекати моє замовлення декілька місяців, хоча по факту воно прибуло на відділення через два тижня після оформлення на Алі, я відповідно кажу що не буду оплчувати доставку тому що моєї вини тут немає і мені кажуть або ви оплачуєте, або ми повертаємо назад на склад, такої наглості я не очікувала!!
Я запитую чи можу я написати заяву на відшкодування коштів, адже всі данні вказані правильно, а те що ви помились коли друкували ттн не моя вина
Мені відповіли: "дзвоніть на гарячу лінію і розбирайтесь але кошти вам за це врядлі повернуть!"
Дякую за зіпсований настрій і "саму швидку доставку"
Прикро що так вийшло, тепер замовляю тільки через Укрпошту, приходиться довше чекати але вони відповідальні і не гублять посилки як НП
отзыв
Комментарии к отзыву
В мене була подібна ситуація: часу на доставку було ще достатньо, але я звернула увагу, що моя посилка давно в моєму місці, а я її досі не отримала і ніяких смс-повідомленнь про їх прибуття не теж. Написала в магазин Алі і працівник швидко вирішив це питання і за це я не платила і нічого не шукала
Ці переклеювання ттн на нп - виглядає як приховування своїх помилок. Може треба звернутися в центр прав захисту споживачів?