Nataliia Отзыв написан 23 апреля, 2023 год34 просмотра
Залишаю негативний відгук на недоброякісну роботу компанії. Через Нову пошту була відправлена дуже гарно запакована посилка, на якій вказали, що речі крихкі та цінні за кордон, в якій містилось дві картини на подарунок. При відправці було сплачено 200 євро за страхування речей. Компанія відправила посилку через сервіси доставки своїх партнерів(якщо точніше – UPS, яка взагалі не турбується про посилки та в якому стані вони прибудуть до клієнта). Не зрозуміло, яким чином посилку кидали, совали, жонглювали, бо картини прийшли пошкодженими. Розгляд скарги тривав місяць, тільки після мого повторного звернення вони надіслали відповідь, що помилка виникла не з їх сторони та кошти повернути відмовилися , але гроші були заплачені саме їм та вони обирали партнерів для доставки (і тепер незрозуміло, навіщо страхувати речі, якщо кошти не повертаються у разі пошкодження товару). При уточненні додаткової інформації – відповідати перестали. Як висновок рекомендую декілька разів подумати чи довіряти Новій пошті у доставці цінних та крихких речей, чи все ж таки звернутися до більш надійного поставника.
Наталіє, шкодуємо, що сталася ця ситуація. Бажаємо, щоб вона не вплинула на нашу подальшу співпрацю та хочемо відправити Вам презент від компанії. Якщо згодні, уточніть, чи можемо відправити за даними відправника?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пошкодження посилки №59500000521002 - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Через Нову пошту була відправлена дуже гарно запакована посилка, на якій вказали, що речі крихкі та цінні за кордон, в якій містилось дві картини на подарунок.
При відправці було сплачено 200 євро за страхування речей. Компанія відправила посилку через сервіси доставки своїх партнерів(якщо точніше – UPS, яка взагалі не турбується про посилки та в якому стані вони прибудуть до клієнта). Не зрозуміло, яким чином посилку кидали, совали, жонглювали, бо картини прийшли пошкодженими.
Розгляд скарги тривав місяць, тільки після мого повторного звернення вони надіслали відповідь, що помилка виникла не з їх сторони та кошти повернути відмовилися
Як висновок рекомендую декілька разів подумати чи довіряти Новій пошті у доставці цінних та крихких речей, чи все ж таки звернутися до більш надійного поставника.
отзыв
Комментарии к отзыву
Наталіє, шкодуємо, що сталася ця ситуація. Бажаємо, щоб вона не вплинула на нашу подальшу співпрацю та хочемо відправити Вам презент від компанії. Якщо згодні, уточніть, чи можемо відправити за даними відправника?
Поспішаємо готувати Ваш подаруночок, повернемось з номером накладної.