Kseniia Temchyi Отзыв написан 3 февраля, 2023 год32 просмотра
Хочу розказати історію для тих, хто надає перевагу поштаматам. Одразу скажу, Яна з кол-центру - топчик, єдина, хто в цій ситуації розумів, що працює з людьми.
Отже, я пішла забирати свою посилку на поштамат. Комірка відкрилася, але була порожня. Я лишила заявку в кол-центрі. 30-го січня почався цирк з конями. Мені подзвонив диспетчер з терміналу і сказав, що посилка в них, і я маю зустріти кур'єра, коли він буде завантажувати посилки в поштамат. Я власне думала, що кур'єр її теж завантажить, але ні, вони провтикали посилку, а піймати кур'єра маю я.
Окей, я спитала коли, мені сказали в 16-17. Я відпросилася з роботи на цей час і пішла в той район, бо він від мене не близько (і я це казала по телефону). Ні в 16, ні в 17 мені ніхто не подзвонив. В 17:40 я подзвонила сама, мені сказали, що другий кур'єр захворів, в першого багато роботи, він не встигає (ніби це моя проблема). Я сказала диспетчеру, що він сам мені дав цей час. Він сказав почекати ще 30 хвилин залізно. Я почекала 40, передзвонила, мені сказали, що кур'єр в пробці, давайте завтра.
Я спитала, чи не може кур'єр занести посилку на відділення. Мені сказали, що ні, в нього багато роботи.
Наступного дня я таки зв'язалася з кур'єром, він сказав, що якщо мене не зустріне, то віддасть посилку охоронцю ТЦ - перевіреній людині. Бляха, а мені ніхто не міг цю схему запропонувати на день раніше, щоб я не перлася нікуди в -1 градус на дворі? Посилку отримала.
Яна з кол-центру весь час дзвонила і питала, як в мене справи, і дала купон на безкоштовну доставку.
Що маємо: - я два дні відпрошувалася з роботи, а це були останні дні місяця, роботи була прірва, і довелося працювати вночі; - я три години тинялася на морозі і заробила собі проблем зі здоров'ям, від яких досі лікуюся; - мені дали купон вартістю приблизно 100 грн.
А тепер питання: замість того, щоб робити все через сраку і давати мені промокод на 100 грн невже не можна було дати ці 100 грн кур'єру, щоб він підвіз посилку мені додому?
Чи просто переадресувати на відділення?
Посилку провтикали вони, а клоуном чомусь попрацювала я з купою наслідків для себе. 1 согласен
Ксеніє, готові перевірити, на якому етапі було допущено помилку, аби надалі їх не повторювати. Саме для цього потребуємо номер накладної. Чи буде можливість її надати?
Добрий день. Детально переглянули ситуацію та хочемо просити вибачення за завдані незручності подарунком від компанії. Якщо погоджуєтесь, напишіть номер відділення і чи можемо відправити за даними отримувача в накладній?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не користуйтеся поштаматами - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отже, я пішла забирати свою посилку на поштамат. Комірка відкрилася, але була порожня. Я лишила заявку в кол-центрі. 30-го січня почався цирк з конями. Мені подзвонив диспетчер з терміналу і сказав, що посилка в них, і я маю зустріти кур'єра, коли він буде завантажувати посилки в поштамат. Я власне думала, що кур'єр її теж завантажить, але ні, вони провтикали посилку, а піймати кур'єра маю я.
Окей, я спитала коли, мені сказали в 16-17. Я відпросилася з роботи на цей час і пішла в той район, бо він від мене не близько (і я це казала по телефону). Ні в 16, ні в 17 мені ніхто не подзвонив. В 17:40 я подзвонила сама, мені сказали, що другий кур'єр захворів, в першого багато роботи, він не встигає (ніби це моя проблема). Я сказала диспетчеру, що він сам мені дав цей час. Він сказав почекати ще 30 хвилин залізно. Я почекала 40, передзвонила, мені сказали, що кур'єр в пробці, давайте завтра.
Я спитала, чи не може кур'єр занести посилку на відділення. Мені сказали, що ні, в нього багато роботи.
Наступного дня я таки зв'язалася з кур'єром, він сказав, що якщо мене не зустріне, то віддасть посилку охоронцю ТЦ - перевіреній людині. Бляха, а мені ніхто не міг цю схему запропонувати на день раніше, щоб я не перлася нікуди в -1 градус на дворі? Посилку отримала.
Яна з кол-центру весь час дзвонила і питала, як в мене справи, і дала купон на безкоштовну доставку.
Що маємо:
- я два дні відпрошувалася з роботи, а це були останні дні місяця, роботи була прірва, і довелося працювати вночі;
- я три години тинялася на морозі і заробила собі проблем зі здоров'ям, від яких досі лікуюся;
- мені дали купон вартістю приблизно 100 грн.
А тепер питання: замість того, щоб робити все через сраку і давати мені промокод на 100 грн невже не можна було дати ці 100 грн кур'єру, щоб він підвіз посилку мені додому?
Чи просто переадресувати на відділення?
Посилку провтикали вони, а клоуном чомусь попрацювала я з купою наслідків для себе.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Оце так 🥺
Підкажіть, будь ласка, номер Вашої накладної. Обіцяємо у всьому розібратися.
Не знаю, в чому ви хочете розібратися постфактум. Якщо репресувати працівників, то мене це не цікавить.
Підготуємо подаруночок й пізніше повідомимо Вам номер накладної 💗