Віталій Отзыв написан 9 января, 2023 год44 просмотра
Міжнародне відправлення їхало місяць. Перед новим роком по відстеженню вже було в Україні. І...не прийняте перевізником. На всі звернення просто відправляють на "почекати". В результаті отримав відповідь "На жаль, Вашої посилки в партії вантажів, в якій вона була заявлена на доставку в Україну, не виявлено. В будь-якому випадку, НП Глобал не прийняла під свою відповідальність Ваше відправлення... Вам треба звернутись до продавця для вирішення питання компенсації вартості вантажу або повторного відправлення аналогічного товару." Всі знають шо таке АліЕкспрес і як там отримувати компенсацію. Товар не дешевий. А тепер представимо ситуацію, коли людина замовляє якісь життєвонеобхідні ліки!... Все?..
На всіх етапах перевезення Вашого міжнародного вантажу з Китаю до України сканується не окремо вантаж, а партія, в складі якої, згідно з супровідними документами від Відправника, знаходиться і Ваш вантаж. Після передачі партії вантажів закордонними партнерами Новій Пошті Глобал на Центральній Сортувальній станції в Києві партія розформовується та кожна посилка індивідуально передається Митній службі України для розмитнення. При розформуванні партії вантажів, в якій мала бути й Ваша посилка AENM0011521978 було виявлено, що посилки по факту немає.
Рекомендуємо в такому випадку звернутись до Відправника (інтернет-магазин) для компенсації вартості Вашого міжнародного замовлення.
Так може б ви почитали тут скільки подібних скарг??
То виходить що не тільки моєї посилки нема, а ціла партія не приїхала до України! Купа народу пише про таку ж проблему, а у вас тільки одна відповідь - звертайтесь до відправника. Ви як міжнародна фірма-перевізник якшо недоотримуєте товари що зазначені в накладній повинні подавати офіційний запит чому товар відсутній, а не відправляти людей самим вирішувати проблему.
Шкода що ваш сервіс так відноситься до своєї роботи та до людей, та ще й у війну. Ви так всім отим людям однаково відповідаєте що з такою ж проблемою? Тут же товарів не отримано на цілу партію, що масово люди пишуть. А вам там однаково і не подаєте ніяких запросів де дівся товар. Як ви там приймаєте накладні без товару?? Нема то й нема? І люди самі нехай розбираються?
Тобто як не виявили сотні товарів? Що з ними сталося, криси з''їли як зерно? Ви як партнер транспортної компанії яка доставляла товар до України повинні звертатися до своїх партнерів для з'ясування обставин, а не відправляти клієнтів до продавця. Продавець відправив товар, а де він дівся з'ясовуйте ви. Ніколи в житті не скористаюсь послугами НП Глобал. Та й буду відмовлятись від внутрішніх доставок посилок Новою Поштою, а то ціни піднімають, а якість стає все гіршою та гіршою.
Я вже звертався кругом у ваші чати - ніде толком не отримав ніякої відповіді. Тільки ваш оператор написав на пошту що посилка не прийшла а прийшла лише накладна. А де шукати винних - не знайдеш.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Просто похєрізм. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
В будь-якому випадку, НП Глобал не прийняла під свою відповідальність Ваше відправлення... Вам треба звернутись до продавця для вирішення питання компенсації вартості вантажу або повторного відправлення аналогічного товару."
Всі знають шо таке АліЕкспрес і як там отримувати компенсацію. Товар не дешевий.
А тепер представимо ситуацію, коли людина замовляє якісь життєвонеобхідні ліки!... Все?..
отзыв
Комментарии к отзыву
На всіх етапах перевезення Вашого міжнародного вантажу з Китаю до України сканується не окремо вантаж, а партія, в складі якої, згідно з супровідними документами від Відправника, знаходиться і Ваш вантаж. Після передачі партії вантажів закордонними партнерами Новій Пошті Глобал на Центральній Сортувальній станції в Києві партія розформовується та кожна посилка індивідуально передається Митній службі України для розмитнення. При розформуванні партії вантажів, в якій мала бути й Ваша посилка AENM0011521978 було виявлено, що посилки по факту немає.
Рекомендуємо в такому випадку звернутись до Відправника (інтернет-магазин) для компенсації вартості Вашого міжнародного замовлення.
То виходить що не тільки моєї посилки нема, а ціла партія не приїхала до України! Купа народу пише про таку ж проблему, а у вас тільки одна відповідь - звертайтесь до відправника. Ви як міжнародна фірма-перевізник якшо недоотримуєте товари що зазначені в накладній повинні подавати офіційний запит чому товар відсутній, а не відправляти людей самим вирішувати проблему.
Рекомендуємо все ж таки звернутися до відправника.
Шкода, що Ви так вважаєте. Детально описали ситуацію вище, в такому випадку необхідно звертатися до відправника.
Партія в якому має бути Ваше відправлення прибула до України і його там не виявилося.
ТТН 20700403444541
Міжнародний номер
AENM0011521978