Сергій Отзыв написан 12 декабря, 2022 год56 просмотров
8 грудня у поштомат №35406 була завантажена посилка №20450630353204. Після трьох діб очікування, зателефонував у службу підтримки, де мені пояснили що курьер її, ще не забрав. 12 грудня мені зателефонували і сказали що посилку не можуть знайти. В мене питання, по треку її досі не забрав курьер, але Нова Пошта каже що вона загубились, де тут правда? Як вона могла пропасти в почтоматі, якщо її не хто не виймав, чи витяг курьер та забрав її собі (бо по треку, вона чекає на курьера) У відправленні знаходились дорогі навушники з США, тепер Нова Пошта, пропонує мені відшкодування у розмірі 200 грн. Мені в одночас смішно і прикро, бо на рівному місці курьер може забрати посилку з почтомату та залишити собі, а Нова Пошта на це ніяк не реагує. Тим паче, я думаю що службі безпеки Нової Пошти, дуже легко дізнатись, хто та коли відчинив комірку та витяг цю посилку... 1 согласен
13 грудня, після повторного відвідування відділення Нової Пошти, було викликано в другий раз інженера з питань відкриття поштоматів. В перший раз вони помилково не помітили мою посилку, але в другий раз вони її знайшли в комірці, та запросили мене на відділення забрати її. Дякую Всім за терпіння! Посилка повернута.
У мене аналогічна ситуація. Також завантажувала в поштомат. Через два дні забрали після дзвінків їм, зробили трек що посилка забрана кур'єром, але на цьому етапі посилка далі не пішла. Напевно це нова схема крадіжок кур'єрів Нової Пошти, що їм подобається те і собі залишають, а саме образливе те що сама Нова пошта це підтримує і на такі дії закриває очі, їм легше оплатити мінімальну компенсацію, чим шукати винного і саму посилку
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Посилку вкрав або загубив курьер - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Після трьох діб очікування, зателефонував у службу підтримки, де мені пояснили що курьер її, ще не забрав. 12 грудня мені зателефонували і сказали що посилку не можуть знайти. В мене питання, по треку її досі не забрав курьер, але Нова Пошта каже що вона загубились, де тут правда? Як вона могла пропасти в почтоматі, якщо її не хто не виймав, чи витяг курьер та забрав її собі (бо по треку, вона чекає на курьера) У відправленні знаходились дорогі навушники з США, тепер Нова Пошта, пропонує мені відшкодування у розмірі 200 грн. Мені в одночас смішно і прикро, бо на рівному місці курьер може забрати посилку з почтомату та залишити собі, а Нова Пошта на це ніяк не реагує. Тим паче, я думаю що службі безпеки Нової Пошти, дуже легко дізнатись, хто та коли відчинив комірку та витяг цю посилку...
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву