Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Харків, просп. Косиора, 184, отделение 38 9:00 Україна. Партія вантажу прибула в країну призначення. 13:29 Вантаж не прибув Це як взагалі? трек-номер 20700399690014 (або AENM0011222508)
В НП стандартна відповідь типу партія товару прийшла але в ній не було вашої посилки, що значить продавець не відправив вашу посилку.Зверніться для роз'яснення в інтернет магазин.Якось так відповідають.
В мене теж таке вперше. Але почитав коментарі в фейсбуці це в НП чста проблема,в когось посилка приходять в когось ні.В любому випадку треба чекати.Багато разів дзвонив в підтримку, там говорять звертайтеся в інтернет магазин вашої посилки нема. Один раз написав, мені відповів адекватний консультант сказав що є затримка в доставці,почекай ще 3-4 дні якщо не прийде зверніться ще раз, ми надамо вам письмову відповідь для надання в спорі для отримання відшкодування. Якось так.
Нарешті дочекався посилка зрушила з місця, після завтра вже прибуде на місце. Пройшло 13 днів. Бажаю Вам щоб ваша проблема вирішилась швидше ніж в мене.
Наша компанія співпрацює із міжнародними перевізниками, які приймають посилки у продавців. Коли відправник звертається до перевізника, оформлює заявку на доставку, то перевізник формує електронну партію - це перелік вантажів, які будуть транспортуватись разом. Такі партії присвоюється загальний номер, який сканується в процесі перевезення. Завдяки цьому інформація автоматично оновлюється по всіх відправленнях.
Коли партія прибуває, то ми звіряємо електронний перелік МЕН з тим, що фактично прибуло. Товари, які заявлені на доставки, але фізично відсутні, отримують статус, як це сталось із Вашою посилкою.
Зі свого боку ми передаємо звіт по подібним ситуаціям партнерам. Вони можуть додатково досилати вантажі. Зазвичай така процедура займає до 2 тижнів. Якщо відправлення знаходять, то продовжується оновлення статусів.
Оскільки у нас відсутня можливість гарантувати, що Ваше замовлення віднайдуть, то ми радимо звернутись до відправника. Ви можете використовувати інформацію із сайту нашої компанії, вона є офіційною.
Все правильно Ви написали. Коли партнер в Китаї передає партію на відправлення, то там не перевіряють наявність кожної одиниці, тобто посилки, а сканують загалом на основі тих даних, які передали.
Після прибуття партії вантажу в Україну, його повністю розпломбовують та сканують кожне замовлення та саме Вашої посилки там не було. Радимо звернутися до відправника для уточнення цієї інформації.
Також є можливість, що продавець відправить Ваше замовлення в наступній партії, тоді потрібно чекати зміни статусу або звернутися насамперед до них.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Вантаж не прибув - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
13:29 Вантаж не прибув
Це як взагалі? трек-номер 20700399690014 (або AENM0011222508)
Зазвичай посилки з Китаю доходять без проблем.
отзыв
Комментарии к отзыву
Вантаж не прибув
11.12.2022, 13:29:37
Україна. Партія вантажу прибула в країну призначення
11.12.2022, 09:00:00
Коли партія прибуває, то ми звіряємо електронний перелік МЕН з тим, що фактично прибуло. Товари, які заявлені на доставки, але фізично відсутні, отримують статус, як це сталось із Вашою посилкою.
Зі свого боку ми передаємо звіт по подібним ситуаціям партнерам. Вони можуть додатково досилати вантажі. Зазвичай така процедура займає до 2 тижнів. Якщо відправлення знаходять, то продовжується оновлення статусів.
Оскільки у нас відсутня можливість гарантувати, що Ваше замовлення віднайдуть, то ми радимо звернутись до відправника. Ви можете використовувати інформацію із сайту нашої компанії, вона є офіційною.
Все правильно Ви написали. Коли партнер в Китаї передає партію на відправлення, то там не перевіряють наявність кожної одиниці, тобто посилки, а сканують загалом на основі тих даних, які передали.
Після прибуття партії вантажу в Україну, його повністю розпломбовують та сканують кожне замовлення та саме Вашої посилки там не було. Радимо звернутися до відправника для уточнення цієї інформації.
Також є можливість, що продавець відправить Ваше замовлення в наступній партії, тоді потрібно чекати зміни статусу або звернутися насамперед до них.