Женя Отзыв написан 8 декабря, 2022 год94 просмотра
Мені в ночі 02.12.2022 року о 02:26 годин подзвонили з тел. 044 4500609 нової почти, не встигши взяти слухавку, дзвінок припинився, звісно що розбудили всіх нас, на що я відразу почав дзвонити на цей номер о 02:27 год., але зрозумів, що безнадійно часами чикати на з’єднання, відключився. 02.12.2022 року приблизно о 22 год., я подзвонив на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221202/13980, працівник ПІДТВЕРДИВ ДО МЕНЕ ПІЗДНІЙ НЕЗРОЗУМІЛИЙ ДЗВІНОК ТА ПООБІЦЯВ розібратися та мені передзвонити. Ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив, пройшло два дня. 04.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в друге на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221204/08425, відповіли, що мою скаргу закрили, що порушень немає. Я в шоці, по перше, чому закрили скаргу і мені не подзвонили, а по друге, що ще перший працівник по телефону побачив і визнав до мене невірний пізній дзвінок. Мені знову за другою скаргою пообіцяли розібратися та мені передзвонити. Знову, після чотирьох днів ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив. 08.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в трете на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/01829, знову пообіцяли мені розібратися та прямо в цей день мені передзвонити. Як завжди, ніхто нічого, я не дочекавшись завершення дня позовник вже в четверте. 08.12.2022 року приблизно о 16 год., я подзвонив вже в четверте на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/10838, відповіли, що до мене ні хто не дзвонив, я в щоці, спочатку працівник ще перший побачив та підтвердив незрозумілий до мене пізній дзвінок а тепер ніхто не дзвони, потім на що я відправив їм фото із телефону моїх дзвінкі та їх до мене, де підтверджується їх пізній дзвінок до мене. Я просто в шоці від нової почити, яка вже далеко не така по обслуговуванні, як раніше. 2 не согласны
Добрий день! Перевірили інформацію: 02.12 від Вас надійшов дзвінок до контакт-центру компанії о 00:59, але він зірвався. Тож оператор Вам перетелефонував, аби надати консультацію.
Цією відповіді нова почта підтверджує своє звання БЕЗЗАКОННИКИ БРЕХУНИ ШАХРАЇ. Все вірно, і ніхто цього не скриває, що я подзвонив, тільки не о 00:59, а о 00:57, і потім ваша служба мені передзвонила 00:59, у мене є пропущений на цю годину. Далі, чому ви не пишете, що ви потім передзвонили за дві години НОЧІ, а саме о 02:26 годин, ще що, у вас такі передзвони, дзвонить через 1 час та 30 хвилин у період НОЧІ, це нормально. Може ви дасте свій номер телефону або вашого керівника, і я йому передзвоню у НОЧІ. Нова почта як завжди БЕЗЗАКОННИКИ БРЕХУНИ ШАХРАЇ.
Ви взагалі у своєму розумі. По перше, яка терміновість, навіть хо би і так, терміновість, ви хочете сказати, що передзвонили через 01:30 НОЧІ це нормально, я просто в шоці від вас, і такі працівники у вас працюють. Та навіть у день ваша служба НЕ ЗАВЖДИ передзвонюює а тут НОЧУ. По друге. А ви не задумувалися, що якщо терміново, то клієнт набиратиме декілька раз. Ви що поліція чи швидка, коли за терміновість згадали, та навіть ці служби не пердзвонюють, а да, ви же кращі за них, ви всі види допомог надаєте, несмішіть. По рівняно від вас, працівник, якому я звонив із за цього 02.12.2022 року, визнав неправильний дзвіно саме у 02:26 год., вибачився і сказав будемо розбиратися чому так, що за збій. Хоч не всі працівники ваші не такі як ви, і я можу це підтвердити цю розмову записом. В котре ще раз наголошую, що нова почта це БЕЗЗАКОННИКИ БРЕХУНИ ШАХРАЇ. Бачу, що потрібно звернутися письмово до вашого головного керівництва, може вони будуть розумнішими за вас.
Хочу добавити за пізній час дзвінка, вам на думку не спадало, що можливо у клієнта немає часу часами дозванюватися до вас у день і слухати у слухавці вашу музику.
Колеги з контакт-центру перевіряли інформацію за Вашим номером телефону: вихідного дзвінка з боку Нової пошти в такий час не зафіксовано. При цьому для залагодження ситуації Вам відправлять подарунок. Номер накладної очікуйте в мобільному додатку :)
Сподіваємось, жодних непорозумінь більше не виникатиме.
Вам самим не набридло брехати. Якщо у вас зламалися пристрої по дзвінках, зверніться до мобільного оператора Vodafone, і перевірте, хто між нами бреше, де вам пояснять, що від вас дзвінок був, оскільки у мене телефон таких здібностей немає, сам собі дзвонити і вказувати саме дзвінок пропущений від нової почти.
Якщо ви не уважно слухаєте, ще раз для вас поясню, що в перший день я поскаржився за телефоном гарячої лінії від нової почти, де працівник у розмові підтвердив пізній незрозумілий дзвінок у 02:26 годин ночі, тобто побачив у себе, вибачився і обіцяв розібратися. Ще раз, прослухайте розмову, якщо нездатні, можу вам її надати цю розмову у записі. Також, 13.12.2022 року від нової почти мені телефонував працівник, він вибачився, порівняно від вас, і повідомили мене, що все таки до мене цей пізній дзвінок був, і з тим працівником, який до мене пізно подзвонив, проведена певна робота, а ви тут мені постійно брешете, розповідаєте, що не було, може вже хвати брехати. Шкода, що навіть такий відділ по вирішенню таких питань, скарг, бреше, просто БРЕХУНИ.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова почта НЕ РЕКОМЕНДУЮ, беззаконники, брехуни, шахраї. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
02.12.2022 року приблизно о 22 год., я подзвонив на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221202/13980, працівник ПІДТВЕРДИВ ДО МЕНЕ ПІЗДНІЙ НЕЗРОЗУМІЛИЙ ДЗВІНОК ТА ПООБІЦЯВ розібратися та мені передзвонити. Ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив, пройшло два дня.
04.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в друге на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221204/08425, відповіли, що мою скаргу закрили, що порушень немає. Я в шоці, по перше, чому закрили скаргу і мені не подзвонили, а по друге, що ще перший працівник по телефону побачив і визнав до мене невірний пізній дзвінок. Мені знову за другою скаргою пообіцяли розібратися та мені передзвонити. Знову, після чотирьох днів ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив.
08.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в трете на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/01829, знову пообіцяли мені розібратися та прямо в цей день мені передзвонити. Як завжди, ніхто нічого, я не дочекавшись завершення дня позовник вже в четверте.
08.12.2022 року приблизно о 16 год., я подзвонив вже в четверте на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/10838, відповіли, що до мене ні хто не дзвонив, я в щоці, спочатку працівник ще перший побачив та підтвердив незрозумілий до мене пізній дзвінок а тепер ніхто не дзвони, потім на що я відправив їм фото із телефону моїх дзвінкі та їх до мене, де підтверджується їх пізній дзвінок до мене. Я просто в шоці від нової почити, яка вже далеко не така по обслуговуванні, як раніше.
2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за розуміння та бажаємо гарного дня!
Сподіваємось, жодних непорозумінь більше не виникатиме.
Гарного дня!
Якщо ви не уважно слухаєте, ще раз для вас поясню, що в перший день я поскаржився за телефоном гарячої лінії від нової почти, де працівник у розмові підтвердив пізній незрозумілий дзвінок у 02:26 годин ночі, тобто побачив у себе, вибачився і обіцяв розібратися. Ще раз, прослухайте розмову, якщо нездатні, можу вам її надати цю розмову у записі. Також, 13.12.2022 року від нової почти мені телефонував працівник, він вибачився, порівняно від вас, і повідомили мене, що все таки до мене цей пізній дзвінок був, і з тим працівником, який до мене пізно подзвонив, проведена певна робота, а ви тут мені постійно брешете, розповідаєте, що не було, може вже хвати брехати. Шкода, що навіть такий відділ по вирішенню таких питань, скарг, бреше, просто БРЕХУНИ.