Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Нова почта НЕ РЕКОМЕНДУЮ, беззаконники, брехуни, шахраї. - Відгуки про НОВА ПОШТА
02.12.2022 року приблизно о 22 год., я подзвонив на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221202/13980, працівник ПІДТВЕРДИВ ДО МЕНЕ ПІЗДНІЙ НЕЗРОЗУМІЛИЙ ДЗВІНОК ТА ПООБІЦЯВ розібратися та мені передзвонити. Ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив, пройшло два дня.
04.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в друге на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221204/08425, відповіли, що мою скаргу закрили, що порушень немає. Я в шоці, по перше, чому закрили скаргу і мені не подзвонили, а по друге, що ще перший працівник по телефону побачив і визнав до мене невірний пізній дзвінок. Мені знову за другою скаргою пообіцяли розібратися та мені передзвонити. Знову, після чотирьох днів ніхто нічого, мені ніхто так і не подзвонив.
08.12.2022 року приблизно о 9 год., я подзвонив вже в трете на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/01829, знову пообіцяли мені розібратися та прямо в цей день мені передзвонити. Як завжди, ніхто нічого, я не дочекавшись завершення дня позовник вже в четверте.
08.12.2022 року приблизно о 16 год., я подзвонив вже в четверте на тел. 0800 500609 та поскаржився, номер скарги 20221208/10838, відповіли, що до мене ні хто не дзвонив, я в щоці, спочатку працівник ще перший побачив та підтвердив незрозумілий до мене пізній дзвінок а тепер ніхто не дзвони, потім на що я відправив їм фото із телефону моїх дзвінкі та їх до мене, де підтверджується їх пізній дзвінок до мене. Я просто в шоці від нової почити, яка вже далеко не така по обслуговуванні, як раніше.
2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за розуміння та бажаємо гарного дня!
Сподіваємось, жодних непорозумінь більше не виникатиме.
Гарного дня!
Якщо ви не уважно слухаєте, ще раз для вас поясню, що в перший день я поскаржився за телефоном гарячої лінії від нової почти, де працівник у розмові підтвердив пізній незрозумілий дзвінок у 02:26 годин ночі, тобто побачив у себе, вибачився і обіцяв розібратися. Ще раз, прослухайте розмову, якщо нездатні, можу вам її надати цю розмову у записі. Також, 13.12.2022 року від нової почти мені телефонував працівник, він вибачився, порівняно від вас, і повідомили мене, що все таки до мене цей пізній дзвінок був, і з тим працівником, який до мене пізно подзвонив, проведена певна робота, а ви тут мені постійно брешете, розповідаєте, що не було, може вже хвати брехати. Шкода, що навіть такий відділ по вирішенню таких питань, скарг, бреше, просто БРЕХУНИ.