Анна Отзыв написан 3 декабря, 2022 год14 просмотров
В мене також скарга на відправку порожніх газових балонів. Чому одні відділення приймають, а інші ні? Звернулася з приводу відправки заздалегідь на гарячу лінію, мені відповіли що оператору при прийомі потрібно відкрити вентиль, і показати що він порожній, не заправлений і його приймуть на відправку. А вже коли приїхали відправляти на відділення оператор каже потрібно знімати вентиль! Кажу що зверталися на гарячу лінію, достатньо відкрити вентиль, а він відповідає: " На гарячій лінії не компетентні!" Це як взагалі??? Це одна компанія? Чи різні??? Чому працівники дають різну інформацію? Я розумію, що є правила безпеки! Але ж він порожній, відкриваємо вентиль, показуємо що там немає газу і це логічно!!! Та ще й вага легка на 50 л.... Та й взагалі ми фізично не можемо його зняти, а отримувач не зможе його поставити! Це як? Зламати та відправити щоб "було". Дуже просили відправити військовослужбовцям,бо хлопцям дуже потрібно! Але нам відмовили! Чому на одному відділенні приймають, а на іншому відмовлять? Чому на гарячій лінії дозволяють, а у відділенні ні?
Дозволені до відправки порожні картриджі, балони зі знятою запірною арматурою (без вентиля). Ознайомитися з переліком заборонених відправлень можете на нашому сайті у пункті "Приватним клієнтам" - "Заборонені та дозволені відправлення".
Підкажіть, будь ласка, за яким номером телефону зверталися у контакт-центр та коли саме.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Погана робота операторів!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дозволені до відправки порожні картриджі, балони зі знятою запірною арматурою (без вентиля). Ознайомитися з переліком заборонених відправлень можете на нашому сайті у пункті "Приватним клієнтам" - "Заборонені та дозволені відправлення".
Підкажіть, будь ласка, за яким номером телефону зверталися у контакт-центр та коли саме.