Пакуванння від НП - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 11 ноября, 2022 год 26 просмотров
Отримав ноут з підставкою ну в дууууууже великій коробці, через що і переплатив біля 200 грн (Фактична вага ноутбука в чеку написана чомусь 30 кг, але в природі не існує таких моделейconfused). Поспілкувавшись з 4 операторами ми врешті решт знайшли інформацію
щодо норм пакування, а саме три слої пупирки/картону. Стосовно коробок жодного слова.
Деякі оператори не змогли навіть зафіксувати скаргу бо: "За один дзвінок можливо лише залишити одну скаргу"confused. Адже я отримав ще одну посилку де за пакування було заплачено а пакування не було і коробка була побита вся і брудна.
Чекаю відповіді вже близько місяця, просив консультації від юридичного відділу НП декілька разів, залишав скарги.
Один оператор сказав, що скарги можуть навіть не розглядати




НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Пакуванння від НП НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Пакуванння від НП НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - Пакуванння від НП

2 согласны



Комментарии к отзыву

Светлана 14 ноября, 2022 год
З таким контейнером тільки каравани грабувати добре, багато влізе. Уявляю, як літав нещасний маленький ноут у цій здоровенній коробці. Добре, що вцілів.
Ответ представителя Новая Почта 11 ноября, 2022 год
Добрий день! Напишіть, будь ласка, номер накладної, щоб ми змогли все перевірити та допомогти Вам.
Всеволод 12 ноября, 2022 год
Добрий день!

Вибачте, що задаю так багато питань, але хочу розібратись
Ответ представителя Новая Почта 12 ноября, 2022 год
Добрий вечір! Щоб допомогти у вирішенні питання, нам необхідний номер накладної. Якщо Ви не бажаєте публікувати його на загал - можете надіслати нам в особистих повідомленнях у зручній для вас соціальній мережі.

Стосовно персональних даних, то користуючись послугами компанії, при підписанні накладної ви автоматично погоджуєтеся з умовами компанії та публічним договором (пункт 11): https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf. Компанія керується ст. 633, 634 Цивільного кодексу України та правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, що затверджені Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року № 363, з наступними змінами й доповненнями, та чинним Умовам Експедитора. Обробка персональних даних відповідно до частини 5 статті 6 Закону здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Так, відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону згодою суб’єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки.

Заповнити претензію та надати ІПН Ви також можете у зручному для Вас відділенні. Ознайомитися із бланком можна за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf.
Всеволод 12 ноября, 2022 год
ЗАКОН УКРАЇНИ



Про захист прав споживачів



(Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379)



{Вводиться в дію Постановою ВР № 1024-XII від 12.05.91, ВВР, 1991, № 30, ст.380}



{В редакції Закону № 3682-XII від 15.12.93, ВВР, 1994, № 1, ст. 1}





Про захист прав споживачів

Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг)



1. Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.



Якщо значну частину обсягу послуги чи робіт (понад сімдесят відсотків загального обсягу) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини послуги або робіт, що залишилася.



2. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.



3. У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:



1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;



2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);



3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;



4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;



5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.



Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.



4. За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.



Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків.



Зазначені вимоги можуть бути пред'явлені споживачем протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та умовами договору, а в разі відсутності таких строків - протягом десяти років.



{Абзац третій частини четвертої статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-IX від 20.09.2019}



5. У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.



Сплата виконавцем неустойки (пені), встановленої в разі невиконання, прострочення виконання або іншого неналежного виконання зобов'язання, не звільняє його від виконання зобов'язання в натурі.



6. Виконавець не несе відповідальності за невиконання, прострочення виконання або інше неналежне виконання зобов'язання та недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача чи внаслідок дії непереборної сили.



7. Про відступи від умов договору та інші недоліки в роботі (послузі), що не могли бути виявлені при звичайному способі її прийняття, споживач зобов'язаний повідомити виконавцеві не пізніше трьох діб після їх виявлення.



8. Виконавець залежно від характеру і специфіки виконаної роботи (наданої послуги) зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ, що засвідчує факт виконання роботи (надання послуги), або відтворити на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надіслати електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.



{Частина восьма статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 - щодо набрання чинності див. абзац другий пункту 1 розділу II}



9. Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг). Виконавець не звільняється від відповідальності, якщо рівень його наукових і технічних знань не дав змоги виявити особливі властивості речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).



Якщо виконання робіт (надання послуг) вимагає використання додаткових матеріалів, такі матеріали повинні відповідати вимогам безпеки, встановленим законодавством до таких матеріалів.



10. Виконавець несе відповідальність за шкоду, завдану життю, здоров'ю або майну споживача, що виникла у зв'язку з використанням речей, матеріалів, обладнання, приладів, інструментів, пристосувань чи інших засобів, необхідних для виконання ним робіт (надання послуг), незалежно від рівня його наукових і технічних знань, що дає змогу виявити їх властивості, згідно із законодавством.



11. Якщо під час виконання робіт (надання послуг) виникає необхідність у додаткових роботах (послугах), що не були передбачені умовами договору, виконавець зобов'язаний одержати від споживача дозвіл на виконання таких робіт (надання послуг).



Будь-які додаткові роботи (послуги), виконані (надані) виконавцем без згоди споживача, не створюють для споживача будь-яких зобов'язань щодо їх оплати.



12. Якщо після укладення договору стане очевидним, що роботи (послуги), зважаючи на їх ціну (вартість) та характеристики або інші обставини, явно не задовольнятимуть інтереси або вимоги споживача, виконавець зобов'язаний негайно повідомити про це споживача.



Виконавець зобов'язаний таким же чином повідомити споживача, якщо вартість робіт (послуг) може істотно зрости, ніж можна було очікувати під час укладення договору.



Споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) без штрафних санкцій з боку виконавця у разі виникнення обставин, передбачених в абзацах першому та другому цієї частини.



13. Вимоги цієї статті не поширюються на виконання робіт з гарантійного ремонту.
Всеволод 12 ноября, 2022 год
Я вибачаюсь, а де саме я можу почитати, що саме компанія Нова Пошта дотримується норм законодавства адже Ви просто привели статті закону, а в публічному договорі написано що компанія може передавати мої особисті персональні данні третім особам (будь -кому) і все.

Про норми перевезення до чого це?

І Ви свідомо не відповіли стосовно порядку повернення коштів (згідно Українського законодавства) чи просто забули дописати?



Прошу Вас відповісти саме на поставлені питання а не копіпастити тексти з інтернету та методичок
Всеволод 12 ноября, 2022 год
Почитав умови відшкодування,які ви описуєте іншим.

Ви вимагаєте фото документів і бланк претензій. Згідно якого закону? В законі про права споживачів щось такого не бачу. Яким чином потім буде обробка та захист моїх персональних данних? Адже я в такому разі (відправляючи на пошту) не підписую нічого, ніякий закон це не передбачує.

Законом України передбачена інша процедура.

Ваші правила вище за закон?
Всеволод 12 ноября, 2022 год
Так ніби вже близько місяця "розбираються", але мої звернення та скарги залишаються без відповіді, більш того вони зникають (це на гарячій лінії так говорять). Тобто скарги дійсно не розглядають та закривають.

Як Ви можете мені допомогти? Вже 5-7 консультантів не можуть. Невже звернення тут може зрушити нарешті з мертвої точки все це?
Ответ представителя Новая Почта 13 ноября, 2022 год
Доброго ранку!

Ми хочемо Вам допомогти та вирішити питання. Проте для цього нам необхідно отримати певну інформацію у Вас. Як писали Вам раніше, нам необхідно від Вас отримати номер накладної, за якою виникла ця ситуація та бланк претензії разом з ІПН.

Лише після цього ми матимемо можливість розібратися в ситуацій та здійснити компенсацію.
Всеволод 13 ноября, 2022 год
В якому законі прописані "бланки претензій"? Чому не заява?
Всеволод 13 ноября, 2022 год
Чому Ви не даєте відповідь на питання стосовно документів? Вже котре Ви уникаєте цього

Яким законом Нова Пошта керується, коли вимагає документи та де прописана така процедура?
Ответ представителя Новая Почта 13 ноября, 2022 год
Ви можете ознайомитись з усією необхідною інформацією на нашому сайті у розділі "Документи".

Без відповідного бланку та номеру накладної ми не взмозі Вам допомогти. Як будете готові надати бланк претензії та номер накладно - пишіть. Обов'язково Вам допоможемо.
Всеволод 13 ноября, 2022 год
Дякую, Ви в котре підтвердили, що вимагаєте те, що не передбачено Законодавством України


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23677 отзывов / 5188095 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2009 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26672 отзыва
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3669 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14020 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов