Хочу зазначити, що давно являюся клієнтом Нової Пошти і щодо доставок по Україні проблем не виникало. Але щодо доставки за кордон - це повний жах.Тим більше, що є з чим порівнювати. Тепер конкретніше: два з половиною тижні тому відправила особисті речі в Прагу сину студенту, вказавши всі дані (його повну адресу і телефон). На уточнююче запитання співробітника щодо доставки "за адресою" чи "у відділення" - вказала "у відділення". Орієнтовний час доставки був вказаний 1 листопада. 25.10 посилка була доставлена в митний аеропорт Чехії, а потім ввечері з'вилося повідомлення "невірні дані про клієнта". Син почав розшукувати посилку. Ходив в відділення Чеської пошти, яке було вказано в адресі (бо доставка "у відділення"). Відповідь - "посилка не поступала". В понеділок 31.10 я сама вже передзвонила на гарячу лінію Нової Пошти, (телефони міжнародного відділу НП, вказані на сайті, не відповідали). На гарячій лінії відповіли, що передадуть заявку в міжнародний відділ - термін розгляду доба!. 1.11 ніхто не зателефонував - знову залишила заявку. Зателефонували мені лише 2.11. Виявилося, що: 1. "доставки до відділення " за кордон в них не існує !!!? 2. Служба доставки за кордоном (не НП, а інша -UPS) клієнту не телефонує з приводу доставки. 3. Для уточнення попросили, щоб мій син сам зателефонував в службу. А я надала знову адресу сина (що я і зробила коли ввімкнули світло). Результат: 3.11 зранку мені телефонують, кажуть,що посилку відправили назад. І тепер, щоб її повернути адресату мені потрібно буде знову оплатити доставку в сумі, можливо, навіть більшій ніж я оплатила раніше. Висновок: 1. Повна некомпетентність співробітників НП у відділіленнях щодо оформлення міжнородних доставок. 2. Загальна проблема НП в цій сфері - неінформування клієнтів про проблеми, відсутність коммунікації з відділом, затягування розглядів,перекладання відповідальності (фінансової і інш.) на клієнтів. (Я домовлялась про доставку з НП а не іншою компанією, чому я повинна щось в них виясняти? - це Ваш обов'язок). 3. Чекаю на все-таки доставку своєї посилки адресату. І, було б справедливо, оплату повернення -за рахунок НП (бо, чесно кажучи, виглядає як "развод" на гроші). 4. Після НЕотримання якісної послуги нікому не подарджу скористатися нею- витрачені кошти, нерви і час та й ще з невідомим результатом.
Бачимо, що наші колеги погодили повторну доставку коштом компанії. Відправнику повідомили всю необхідну інформацію, тому потрібно трішки зачекати на прибуття.
Доброго вечора. Дякую за оперативно виправлену ситуацію. Посилка була доставлена сину 21.11. Повторна доставка була виконана за рахунок Нової Пошти. Окрема подяка менеджеру Ользі, яка весь цей час оперативно повідомляла мені всю інформацію щодо переміщення і часу повторної доставки посилки.
Номер відправлення 59500000317102 (міжнародний 1Z2W218E6894075366) Ще б хотіла зазначити (вже не писала це в коментарі) - що в мене декілька разів з'влялося повідомлення в трекері, що посилка отримана в Києву. Сподіваюся, що це просто помилка в роботі трекера
Вчора ввечері 7.11 з'явилось повідомлення, що моя посилка отримана в Бучі. На мій запит в міжнародний відділ як це розуміти відповіді не отримано. В трекері взагалі пропала інформація щодо попереднього маршруту до вірного місця призначення. Хтось в НП може пояснити що відбувається?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Служба Міжнародної НЕдоставки посилок - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Але щодо доставки за кордон - це повний жах.Тим більше, що є з чим порівнювати.
Тепер конкретніше:
два з половиною тижні тому відправила особисті речі в Прагу сину студенту, вказавши всі дані (його повну адресу і телефон). На уточнююче запитання співробітника щодо доставки "за адресою" чи "у відділення" - вказала "у відділення". Орієнтовний час доставки був вказаний 1 листопада.
25.10 посилка була доставлена в митний аеропорт Чехії, а потім ввечері з'вилося повідомлення "невірні дані про клієнта". Син почав розшукувати посилку. Ходив в відділення Чеської пошти, яке було вказано в адресі (бо доставка "у відділення"). Відповідь - "посилка не поступала".
В понеділок 31.10 я сама вже передзвонила на гарячу лінію Нової Пошти, (телефони міжнародного відділу НП, вказані на сайті, не відповідали).
На гарячій лінії відповіли, що передадуть заявку в міжнародний відділ - термін розгляду доба!.
1.11 ніхто не зателефонував - знову залишила заявку. Зателефонували мені лише
2.11. Виявилося, що:
1. "доставки до відділення " за кордон в них не існує !!!?
2. Служба доставки за кордоном (не НП, а інша -UPS) клієнту не телефонує з приводу доставки.
3. Для уточнення попросили, щоб мій син сам зателефонував в службу. А я надала знову адресу сина (що я і зробила коли ввімкнули світло).
Результат:
3.11 зранку мені телефонують, кажуть,що посилку відправили назад. І тепер, щоб її повернути адресату мені потрібно буде знову оплатити доставку в сумі, можливо, навіть більшій ніж я оплатила раніше.
Висновок:
1. Повна некомпетентність співробітників НП у відділіленнях щодо оформлення міжнородних доставок.
2. Загальна проблема НП в цій сфері - неінформування клієнтів про проблеми, відсутність коммунікації з відділом, затягування розглядів,перекладання відповідальності (фінансової і інш.) на клієнтів.
(Я домовлялась про доставку з НП а не іншою компанією, чому я повинна щось в них виясняти? - це Ваш обов'язок).
3. Чекаю на все-таки доставку своєї посилки адресату. І, було б справедливо, оплату повернення -за рахунок НП (бо, чесно кажучи, виглядає як "развод" на гроші).
4. Після НЕотримання якісної послуги нікому не подарджу скористатися нею- витрачені кошти, нерви і час та й ще з невідомим результатом.
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що наші колеги погодили повторну доставку коштом компанії. Відправнику повідомили всю необхідну інформацію, тому потрібно трішки зачекати на прибуття.
Не хвилюйтеся, вантаж не отримано. Уточнюємо питання стосовно повторної доставки нашим коштом.
Просимо трішки зачекати.
Дуже шкода, що ця ситуація мала місце в нашій з Вами співпраці.
Уточніть, будь ласка, номер накладної, аби мали змогу все перевірити та допомогти.
Долучаємося до вирішення, щойно матимемо будь-яку інформацію, то Вам напишемо.