Ганна: Більше 10 років є клієнтом Приватбанку, в т.ч. страхуванні від нещасного випадку. Але, коли він настав, (травма ока з хірургічним втручанням),- страхова взагалі відмовила у виплаті!!!!!, хоча медична довідка була надана. Більше того, менеджер банку, який допомагав мені в подачі заяви і бачив стан ока був шокований цією ситуацією 29.08.2023
Ганна: Хотілось би подякувати за вирішення проблеми з доставкою посилки в Чехію, яку я описувала у відгуку 4 листопада. (номер посилки 59500000317102). Врешті решт посилку доставили адресату. Повторна пересилка була виконана за рахунок Нової Пошти. Окремо хочу подякувати менеджеру Ользі з міжнародного відділа, яка оперативно повідомляла всю інформацію щодо... 22.11.2022
Ганна: Хочу зазначити, що давно являюся клієнтом Нової Пошти і щодо доставок по Україні проблем не виникало. Але щодо доставки за кордон - це повний жах.Тим більше, що є з чим порівнювати. Тепер конкретніше: два з половиною тижні тому відправила особисті речі в Прагу сину студенту, вказавши всі дані... 04.11.2022