Марина Отзыв написан 10 сентября, 2022 год197 просмотров
Компанія несе 0 відповідальності за вантаж. При отриманні посилки комірка була порожньою. Звернення зафіксували на гарячій лінії, а через 2 години статус відправлення у додатку змінився на Одержано. Адекватної відповіді, де знаходиться посилка, від компанії немає. Замість того, щоб повідомити хоча б, які кроки були зроблені для пошуку втраченої посилки, мені одразу пропонують оформити претензію на відшкодування і подарунок від компанії. 200 грн, і питання типу вирішено, дуже зручно так красти чужі речі. 3 согласны
'Загублену' посилку сьогодні ввечері приніс кур'єр. Без попереднього дзвінка, просто вийдіть заберіть) Не впевнена, що я б її врешті отримала, якби не купа скарг. Вдячна тим, хто долучився до пошуків, і абсолютно невдячна операторам, бо цієї конфліктної ситуації цілком можна було б уникнути, якби мені надавали хоч якусь інформацію про пошуки відправлення, а не категорично запевняли "посилку втрачено" на питання, чи шукають її взагалі чи ні.
Нам невимовно сумно, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці 😞 Обіцяємо не допустити подібного! Дозвольте перепросити не лише словом, а й справою, та відправити Вам подарунок від компанії? Якщо згодні, напишіть, будь ласка, наступні дані: ПІБ отримувача, місто, відділення та номер телефону 🙏
У коментарях зверху ви стверджуєте, що кожен крок транспортування контролюється. Так я з нетерпінням чекаю на відповідь, як так сталося, що замість своєї посилки я отримала порожню комірку в поштоматі. На якому ж конкретно кроці вона у вас десь загубилася?
20450585684178. Я неодноразово зверталася і на гарячу лінію, і на вашу сторінку ФБ за роз'ясненнями. Крім "посилку втрачено, вам запропоновано оформити претензію на відшкодування", ви більше нічого сказати не можете. Мене не цікавить претензія на відшкодування, я хочу отримати свою посилку. Це було оплачене замовлення з інтернет магазину. На щастя, магазин виявився набагато більш клієнторієнтованим, ніж Нова Пошта, і погодився відшкодувати вартість замовлення (хоча це взагалі не їх провина, що я не отримала своє замовлення), а претензію вже подаватиме зі свого боку як відправник. Багато років користувалася вашим сервісом, і поштоматами в тому числі, і подумати не могла, що у випадку втраченої (загубленої чи вкраденої вашими працівниками?) посилки отримаю таке ставлення. Вам начхати на пошуки, головне "подайте претензію", отримайте 200 грн (втративши замовлення у 10 разів дорожче за сумою), а ми поставимо пташку - "проблему вирішено".
Я залишала запит на офіційну відповідь з цього приводу на гарячій лінії. Можете зв'язатися зі мною за номером телефона отримувача, номер ттн я вам надала. Свої дані у відкритому доступі тут у коментарях я, звичайно ж, не збираюся залишати.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Порожня комірка у поштоматі замість посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву